Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een opname uit een serie verwijderen op iPad of iPhone?

• February 22, 2024
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Op dit moment is het niet meer mogelijk om een (bekeken) opname op mijn iphone of ipad te verwijderen. Wanneer wordt deze functie weer toegevoegd? Ik moet nu eerst mijn tv + setupbox opstarten om de opname te verwijderen en als je op vakantie bent, bijvoorbeeld, is dat niet mogelijk dus!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @henry1st, ik denk graag mee. 

Ik zie dat je ook in een ander topic hebt gereageerd. Ik zal hier echter ook een antwoord typen voor andere meelezers. 

Je dient een aflevering uit de serie openen, dan zie je onderaan alle afleveringen staan. Als je daar op een aflevering op de 3 puntjes klikt, dan krijg je de melding om het te verwijderen. Zie de afbeeldingen hieronder. 

Ik snap dat dit omslachtig is. Het is inmiddels bekend en wordt aan een oplossing gewerkt zodat het makkelijk gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2024

Hi @henry1st, ik denk graag mee. 

Ik zie dat je ook in een ander topic hebt gereageerd. Ik zal hier echter ook een antwoord typen voor andere meelezers. 

Je dient een aflevering uit de serie openen, dan zie je onderaan alle afleveringen staan. Als je daar op een aflevering op de 3 puntjes klikt, dan krijg je de melding om het te verwijderen. Zie de afbeeldingen hieronder. 

Ik snap dat dit omslachtig is. Het is inmiddels bekend en wordt aan een oplossing gewerkt zodat het makkelijk gaat. 

• Auteur
  • Topper
  • February 26, 2024

Dankjewel Alex, dan wacht ik rustig de volgende update af! Mvg!