Skip to main content

Kan ik zonder problemen mijn Arris VIP 5202 omwisselen voor de TV+ box gezien dat ik in mij hele huis met Google assitente werkt lijkt mij dit geweldig om ook te kunnen doen met deze box.

Wordt het abonnement niet hiermee verlengd of iets of ben ik mijn kortingen kwijt ??

Graag jullie mening  hierover

Je stapt over en gaat daarbij een nieuw jaar abonnement aan. Vaak een paar euro goedkoper dan je huidige "oude" abonnement. 


Maar lees je vooral even goed in in de verschillende topics die over TV+ gaan.


@Meerwillenweten2017 

 

Je kan gratis 0800-0402 bellen en je abonnement aanpassen.

OF

Je kan het via MIJNKPN regelen.

 

@Katana321 

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is momenteel best wel goed.

En wordt nog steeds beter.

Hij werkt wel compleet anders, het is een Android mediabox.

Dat is zo wie zo wennen.

En een DVS moet je bij deze box zo wie zo niet gebruiken.


@joop2011 Ik volg de berichten over de tv+ box nog steeds met interesse. Ik ken de box van de pilot maar wilde toen nog niet overstappen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in dat ie nu beter functioneert dan toen, maar ik hoop dat de nieuwe AB die er aan zit te komen, een verbetering zal geven in het bedienen van de box. Want daar was ik toen absoluut niet tevreden over.


Als je contractvrij bent kun je je abo om laten zetten naar een TV+ contract.

Nog binnen een vast contract, dan eerst contracteinde afwachten @Meerwillenweten2017 


Hallo @Meerwillenweten2017 ,

 

Wordt het abonnement niet hiermee verlengd of iets of ben ik mijn kortingen kwijt ??
 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode jouw VIP 5205-ontvanger omruilen voor de nieuwe ontvanger.  

En ja, je bent dan je oude kortingen kwijt en je gaat een nieuw jaarcontract aan, dat heet verlengen. Maar vaak is het nieuwe abonnement wel goedkoper dan je oude abonnement. 

Dat verlengen kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan inderdaad over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: