Hoe kan ik films en series die op TV zijn zoeken (per genre)?
Als ik via mijn computer nu in de menubalk naar films of series ga, dan krijg ik welke films of series er in het Pluspakket zitten, of bij Pathé, of aanbevolen voor mij (wat totaal niet mijn voorkeuren zijn).
Als ik bij Films op TV klik op ‘bekijk alles’ krijg ik een leeg scherm met de mededeling ‘Geen programma's in deze categorie'. Lijkt me sterk dat er geen films op TV zijn.
Als ik bij Series kijk in de menu balk, staat er bij series op TV bijv. ook het Nieuws bij. Sinds wanneer is dit een serie? Ook daar, als ik klik op ‘bekijk alles’ een leeg scherm met de mededeling ‘Geen programma's in deze categorie’. Dus er zijn ook geen series op de TV kennelijk.
Als ik bij series via de menu balk ga zoeken met het filter, en ik zet dit op basispakket, dan krijg ik alleen kinderseries en natuurseries.
Als ik bij films via de menubalk het filter zet op basispakket, dan krijg ik allemaal films die ik via Pathé kan kijken en waarvoor ik moet betalen.
Als ik dezelfde zoekopdrachten doe via mijn TV, en ik zoek op series of films (via de TV+ box), zie ik zelfs helemaal geen mogelijkheid om te kijken wat er op TV is, maar alleen films per aanbieder of Pathé Thuis of ‘uitgelicht’.
Hoe kan ik in hemelsnaam zien welke films en series er op TV zijn?
Of is gewoon TV kijken niet meer de bedoeling met de vernieuwde indelen van KPN???
Hoe kan ik wél zien welke series en films er op TV zijn? En hoe kan ik hierin zoeken op genre?