Skip to main content

Sindskort KPN TV+ geinstalleert na jaren gebruik van de “oude KPN”situatie.

Op de oude witte afstandbediening zat naast de knop GIDS ook de knop Menu.

Daarbij kon je links op films kiezen en krijg je een oneindige lijst van Films die op TV geweest zijn en komen.

In de nieuwe situatie zit het menu standaard op de TV maar krijg ik bij Films alleen de Films van de extra / betaalde pakketten.

Ik heb uiteindelijk wel “Films op TV “gevonden via het menu maar dat zijn alleen de Films van de betrokken dag en vooruit maar ik kan niet terug. Natuurlijk kan je een bewuste film op een bewuste dag zoeken maar soms wil je gewoon ff snel kijken of er op TV een film geweest is die je terug wil kijken. Bovendien zag je dan ook direct een fotootje waardoor je kon bepalen of het iets zou kunnen zijn.

Is deze functie / mogelijkheid er niet meer? 

Klik op de home toets (morgen kan je met de pijl omhoog klikken) en ga naar boven en ga naar films.

En ik denk als je op home klinkt en naar beneden gaat, dat je ook films tegenkomt (zal vandaag bij mijn Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) eens kijken. 


Beste Joop2011, bedankt voor je reactie. Om misverstanden te voorkomen..het gaat mij om het scrollen door films die op TV zijn en geweest zijn. Die optie had ik in de oude situatie wel.

Nu heb ik bij Films op TV alleen de films van vandaag en de toekomst.


Ik heb gisteren gekeken, als je op home klikt en naar beneden scrolt zie je films en zoals snel kon zien staat daar alles.

En waarom tv film zien die al geweest zijn? 

Bij de “oude” KPN tv decoder gebruikte ik deze optie nooit en nu ook niet.

Wij kijken meestal films via Netflix, HBO Max of Disney+😉


Er is geen overzicht van “Films op TV” op de TV+. Zie ook dit topic van enkele maanden terug.

Bij mijn weten is dat er ook tot op heden niet. (ik heb 't nooit gebruikt dus mis 't ook niet en derhalve valt het me niet op)

Ik zie het verzoek ook niet terug in 

dus daar kan je het nog indienen. Dat topic wordt beheerd door wjb en in het startbericht actueel gehouden.


@PeterG 

Net voor de zekerheid nog een keer gekeken.

Als je naar beneden scrolt op de home pagina, dan kom je “films op tv” tegen. 

Dat is vandaag en morgen zag ik. 

 

P.S.

Ik maak er verder ook geen gebruik van, daarom moest ik even zoeken. 


Beste Joop2011, bedankt voor je reactie. Om misverstanden te voorkomen..het gaat mij om het scrollen door films die op TV zijn en geweest zijn. Die optie had ik in de oude situatie wel.

Nu heb ik bij Films op TV alleen de films van vandaag en de toekomst.

 

Er zit inderdaad tegenwoordig een tegelrij met Films op TV op het hoofdscherm. Deze laat films van vandaag en de komende week zien.

Ik heb dit voorgelegd aan het team, en ze gaan kijken of daar ook eerdere dagen aan toegevoegd kunnen worden zodat je ook Terugkijkfilms daar hebt. Geen garanties, maar misschien lukt het. 

 

Houd de Product Updates in de gaten. Daar publiceren we bij elke update een overzicht van wat er in zit.


Hartelijk dank! Het zou enorm fijn zijn. Met een compleet nieuw pakket verwacht je natuurlijk mooie extra functies maar het zou jammer zijn als goed functies uit het oude systeem verdwijnen.