Skip to main content

Goedeavond! Ik zoek iemand die het abbonementsnummer kan aanpassen in mijn KPN TV ontvanger? Ik dacht dit kan wel na het terugzetten naar fabrieksinstellingen echter dit blijkt niet nodig. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen? Bedankt! 

Beste ​@Steef15 , waarom zou je dat willen, als het al kon???

Het kan namelijk niet zelf gedaan worden.

Heb je 'm op het verkeerde nummer aangemeld?

Als je via kpn een extra ontvanger aanvraagt krijg je een schone ontvanger. 

Illegaal via marktplaats gekochte worden niet gereset. 

Hoi Peter en Jan. Ik wil graag het abbonementsnummer wat ik bij mijn nieuwe Budget Thuis contract heb ontvangen in mijn huidige (nieuwere)TV ontvanger gebruiken. 

Ik ben de goede kwaliteit van de DIW7022 ontvanger gewend vanuit mijn vorige direct bij bij KPN afgesloten contract. Nu vanuit Budget Thuis (mooie aanbieding) heb ik helaas een ouder model ontvangen, de VIP5202. 

Hoi Peter en Jan. Ik wil graag het abbonementsnummer wat ik bij mijn nieuwe Budget Thuis contract heb ontvangen in mijn huidige (nieuwere)TV ontvanger gebruiken. 

Ik ben de goede kwaliteit van de DIW7022 ontvanger gewend vanuit mijn vorige direct bij bij KPN afgesloten contract. Nu vanuit Budget Thuis (mooie aanbieding) heb ik helaas een ouder model ontvangen, de VIP5202. 

Dat kan natuurlijk niet. Die 7022 moet je terug sturen naar KPN. 

Overstappen naar een goedkopere provider, maar wel de betere ontvanger van KPN blijven gebruiken. Denk je dat KPN gek is?

Uiteraard heb je de 5202 gekregen. De 7022 is alleen bij KPN zelf beschikbaar. Dat is altijd al zo geweest. Bij de budgetproviders krijg je oudere apparatuur. 

Hoi Marlon,

Bedankt voor je bericht, je hebt natuurlijk deels gelijk maar uiteindelijk, zonder de aanbieding van de eerste 6 maanden betaal je dezelfde prijs. Dus goedkoper is het niet. 

Wanneer ik bij het afsluiten lees dat er Interactieve TV van KPN aangeboden wordt dan ga ik er vanuit dat er dezelfde kwaliteit aangeboden wordt. 

Beste ​@Steef15 , wat jij wilt gaat dus niet lukken, je bent nu klant bij Budget en krijgt daar spullen in bruikleen.

De spullen die je van KPN had, had je ook in bruikleen en wil KPN dus, terecht, terug.

En de 5202 is niks mis mee.

Einde discussie wat mij betreft 

De DIW7022 valt niet onder het BudgetThuis abonnement. 

BudgetThuis betrekt de DIW7022 ook niet van KPN Wholesale. 

De Arris VIP5202 is overigens een uitstekende ontvanger. Zeker net zo goed, en zelfs ook stabieler. In combinatie met je smart-tv heb je ook alle mogelijkheden. 

Die DIW7022 moet terug naar kpn, je vorige provider. 

Wil je toch de DIW7022 blijven gebruiken (een nieuwe dan) kun je de overstap nog annuleren binnen de eerste 14 dagen bij BudgetThuis. 

Enne. Overstappen heeft nu eenmaal consequenties. Alleen KPN levert de DIW7022. 

Kpn 100 Mbps + DIW7022 met basis pakket = € 55.

En ze leveren interactieve tv van kpn. Dat is ook bij kpn de Arris. 

Bij TV+ levert kpn de Sagemcom DIW7022. 

Op de site van BudgetThuis staat ook zonder opgave postcode de VIP5202. 

https://www.budgetthuis.nl/internet/tv

Hi ​@Steef15, welkom bij onze community.

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Ik snap je wens wel om je huidige ontvanger te blijven gebruiken. Helaas is dit niet mogelijk, die kastjes levert alleen KPN tot dusver. Het kastje is gekoppeld aan een KPN nummer. Maar ook belangrijk is dat je het kastje retour moet sturen op het moment dat je KPN abonnement is opgezegd. 

Voor het gemak: hier de mogelijkheden om dit terug te sturen. 

Hoi Allen, bedankt voor jullie antwoorden. Jammer dat er niets mogelijk is maar ik

begrijp het wel, inmiddels ben ik alweer aan de huidige setup gewend, er zijn ergere dingen 😉

Zodra de retourdoos binnenkomt zal ik de kastjes natuurlijk terugsturen. 

Reageer