Skip to main content

Ik zou graag in mijn woonkamer en in mijn slaapkamer en mijn dochter haar slaapkamer goede en stabiele internetverbinding willen hebben en tv met digitale zenders, wat zijn de opties , meerdere tv-ontvangers heb ik gelezen , aangezien de afstandĀ tussen de kamersĀ best groot is , hoe zit dat met de aansluitingen? Onze slaapkamer ligt boven maar de kamer van mijn dochter zit in het appartement wat bij ons huis hoort (van 2 woningen is 1 woning gemaakt , is ook 1 adres)Ā 

wat heb ik allemaal nodig?

Voor een optimale storingsvrije verbinding alles bekabeld aan (laten) leggen @rajrob1970Ā 


je moet van het punt waar nu je modem staat kabels leggen naar waar je goed internet wilt ( WIFI is dus niet de oplossing )Ā 


Ok, heb een ASUS mesh systeem 4 stuks of kan het ook met wifi versterkers van KPN omdat bekabeld deze nog aangelegd moet worden +/- 30 meter naar de slaapkamer dochter,Ā 


Legt KPN ook kabels , want een tv ontvanger werkt via wifi maar het beste is bekabeldĀ 


Alleen de nieuwste tv ontvanger van KPN kan onder voorwaarden eventueel draadloos werken, de meeste andere echter alleen bekabeld @rajrob1970Ā