Skip to main content

ik wil de Gratis Pluspakket uitzetten maar dat lukt niet via mijn kpn. 

heb er over gebeld en die slimme daar aan de telefoon zeggen dan via mijn kpn kan je het doen,

en dat lukt niet he. 

ik wil hier zo snel mogelijk van af. 

Kan niet. Volgens mij kan dat gewoon niet. Waarom wilt u er vanaf?


Je kunt alleen en tijdelijk gratis pakket na minimaal 1 maand gebruik uitzetten via de tv decoder of MijnKPN, maar een standaard gratis pakket als onderdeel van een combinatiekorting kun je niet uitzetten, de beschikbare zenders gewoon niet meer gebruiken @nside 


Ik heb hier niet om gevraagd. 
Ik wil hem uit hebben. 

ik ben nu 2 maanden verder na verlenging en lukt niet via mijn kon en telefonisch 


Ik heb hier niet om gevraagd. 
Ik wil hem uit hebben. 

ik ben nu 2 maanden verder na verlenging en lukt niet via mijn kon en telefonisch 

Uitzetten gaat dus niet gebeuren, gewoon de zenders niet gebruiken, wat ik eerder schreef.

@nside 


Het is gratis! Wat is het probleem?

Maak anders een eigen favorieten lijst zonder die zenders.

Het gratis pluspakket is niet uit te zetten. Het wordt aan je abonnement toegevoegd als er ook minimaal 1 mobiel kpn abonnement op hetzelfde adres is.

Het bevat onderstaande zenders en on demand nog 100 films en vele series.

Allemaal leuke zenders voor € 0 🙂. Je betaalt er dus niks voor.

36 Eurosport 2

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Cartoonito BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T*

…DIVERSEN
73 RTL Lounge BG/T*
74 RTL Crime  BG/T*

77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)
81 NPO 1 Extra BG/T
82 NPO 2 Extra
 BG/T

84 Discovery Science BG
85 Animal Planet 24 BG
86 Wild Earth, deze stopt per 16-7-'24
87 Nat Geo Wild BG

89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
110 MTV 80’s BG
111 Slam! TV
112 TV Oranje
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica (vh. Brava)
116 MTV Live

202 Pluspakket on demand aanbod (ook in HD)

Bold = HD.


Ik heb niet om deze zooi gevraagd. 
Kijk er niet naar dan hadden ze beter een extra korting kunnen aanbieden ipv deze zooi. 


Ik heb hier niet om gevraagd. 
Ik wil hem uit hebben. 

ik ben nu 2 maanden verder na verlenging en lukt niet via mijn kon en telefonisch 

Hallo @nside ,

Zeg jouw mobiele abonnement op. Dan vervalt het gratis pluspakket automatisch. 


Ik heb hier niet om gevraagd. 
Ik wil hem uit hebben. 

ik ben nu 2 maanden verder na verlenging en lukt niet via mijn kon en telefonisch 

Hallo @nside ,

Zeg jouw mobiele abonnement op. Dan vervalt het gratis pluspakket automatisch. 

Betaal jij dan de rekening die ik dan krijg 


Ik heb niet om deze zooi gevraagd. 
Kijk er niet naar dan hadden ze beter een extra korting kunnen aanbieden ipv deze zooi. 

Wat is de reden dat je van het Pluspakket afwil?

Een extra korting krijg je al op jouw mobiele abonnement en als je een entertainmentpakket afneemt, zoals bijvoorbeeld Netflix dan krijg je daar 5 euro korting op.


Ik heb niet om deze zooi gevraagd. 
Kijk er niet naar dan hadden ze beter een extra korting kunnen aanbieden ipv deze zooi. 

Gewoon niet naar de Plus zenders kijken @nside , lijkt mij het eenvoudigst. Ook kun je deze (en andere) zenders ‘verbergen’ zodat deze niet meer in je zenderoverzicht verschijnen. Niet via ‘Mijn KPN’ te verwijderen? Ja, dat klopt. Als je recht hebt op het Pluspakket lukt dat niet, ook niet via de helpdesk. Ik heb van uit een ‘vroeger abonnement’ gratis Spotify en Service Plus. Deze krijg ik (al zou ik dat willen) niet opgezegd omdat de IT systemen van KPN dat niet toelaten. Zo simpel is het …...


Ik heb niet om deze zooi gevraagd. 
Kijk er niet naar dan hadden ze beter een extra korting kunnen aanbieden ipv deze zooi. 

 

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?

 

Het is gratis, omdat je KPN internet en KPN mobiel hebt.

Je krijgt dan extra zenders en films.

 

Je hoeft er geen gebruik van te maken.

Ik kijk eigenlijk alleen Eurosport 2, verder niets.

Maar ik heb er verder geen last van.

 

Dus zooi?

 

En een extra korting ga je niet krijgen van KPN.


Als je vast en mobiel hebt bij kpn:

Bij tv krijg je gratis pluspakket. Gebruiken is niet verplicht. Het kan niet verwijderd en al helemaal niet voor een € korting. 

Op je mobiel krijg je gratis verdubbeling van je data. En, afhankelijk van de grootte van je bundel, 2,50 , 5,00 of 7,50 korting. 

Deze voordelen zijn onveranderlijk. 


Dan toch nog even dit: ik heb een data-only sim bij KPN én twee mobiele sim-only abonnementen bij Simyo (ook KPN!). Ik krijg daarom (heel fijn overigens!) wel dubbele data van Simyo, maar van KPN geen gratis Pluspakket. Een beetje krom vindt ik dit wel. Goed weekend allen! 😊.


Dan toch nog even dit: ik heb een data-only sim bij KPN én twee mobiele sim-only abonnementen bij Simyo (ook KPN!). Ik krijg daarom (heel fijn overigens!) wel dubbele data van Simyo, maar van KPN geen gratis Pluspakket. Een beetje krom vindt ik dit wel. Goed weekend allen! 😊.

Natuurlijk krijg je bij een Simyo abonnement geen "gratis" Pluspakket, daar is dat Simyo abonnement veel te goedkoop voor. Je snapt toch zeker wel dat je dergelijke kortingen zelf betaalt doordat je meer voor het mobiele abonnement kwijt bent en zo zelf dat "gratis" Pluspakket betaalt.


wjb schrijft: dat je dergelijke kortingen zelf betaalt doordat je meer voor het mobiele abonnement kwijt bent en zo zelf dat "gratis" Pluspakket betaalt.

Andersom geredeneerd: consumenten met alleen kpn mobiel snijden zich dubbel in de portemonnee.


Dan toch nog even dit: ik heb een data-only sim bij KPN én twee mobiele sim-only abonnementen bij Simyo (ook KPN!). Ik krijg daarom (heel fijn overigens!) wel dubbele data van Simyo, maar van KPN geen gratis Pluspakket. Een beetje krom vindt ik dit wel. Goed weekend allen! 😊.

Natuurlijk krijg je bij een Simyo abonnement geen "gratis" Pluspakket, daar is dat Simyo abonnement veel te goedkoop voor. Je snapt toch zeker wel dat je dergelijke kortingen zelf betaalt doordat je meer voor het mobiele abonnement kwijt bent en zo zelf dat "gratis" Pluspakket betaalt.

Zeker snap ik dat wel @wjb maar daarom mag het nog wel ‘jammer’ vinden, toch? 😉. Een goed en vooral droog weekend toegewenst allemaal! 


Reageer