Skip to main content

Wat een ellende om dit jaar naar de formule 1 te kunnen kijken. Mijn tv is van voor 2016 en kan ik dus geen films en series kijken maar alleen maar de formule 1. Wel natuurlijk de volle pont betalen. Nu heb ik ook nog eens het verkeerde zwartje kastje en weet nu echt niet meer wat ik doen moet. Optie een nieuwe tv, maar helaas heeft de boom in mijn tuin geen geld aan de takken. Van de informatie die ik allemaal lees kom ik ook niet veel verder. WAT MOET IK NU DOEN, WORDT ER MOEDELOOS VAN.

Hallo @conraad ,

Je kunt dan mogelijk voor vier tientjes de Chromecast HD met Google-TV en afstandsbediening aanschaffen. Heb je de app ook op je televisie. 

En anders moet het maar via bv een tablet.

De Viaplay app
Je kan Formule 1 kijken met de Viaplay app, op de TV+ Box, een Chromecast, je mobiel, tablet of andere apparaten. 

Download hier de Viaplay app voor iOS
Download hier de Viaplay app voor Android
 

 


Stop jouw Viaplay abonnement en neem een F1 TV Pro abonnement.

Dat scheelt je 8 euro per maand en met de F1 TV Pro app op een Chromecast Google TV HD kijk je op elke televisie met een hdmi ingang probleemloos Formule 1.


@conraad

  1. Welke KPN tv decoder heb je?
  2. Welk streaming abonnement heb je om F1 te kijken?
  3. Ik pas me aan bij @wjb voor F1 alleen kan je beter F1 TV pro nemen (zie hier). En ook hier heb je dan de Chromecast nodig.

Bekijk Google Chromecast met Google TV - HD - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/google-chromecast-met-google-tv-hd-wit/9300000119991877?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp


Hallo @conraad, snap dat het even lastig lijkt om F1 te kijken na de wijzigingen die Viaplay heeft doorgevoerd. Maar zoals je ziet valt het volgens mij nog best mee, met alle tips die mede-forumleden geven.Â