Skip to main content

Ik wil Formule 1 kijken. Heb geen Viaplay account en wil bij F1 pro een abonnement afsluiten. Moet ik dan eerst een Viaplay account aanmaken en dus abonneren?

 

Als je alles wilt zien heb je 2 opties (nog)

  1. Viaplay (kan je via ViaPlay of KPN (link KPN, MIJNKPN of gratis 0800-0402) afnemen)
  2. F1 TV Pro, kan je alleen via F1 TV Pro afnemen.

Voorkeur gaat uit naar F1 TV Pro.

Danmoet je wel geschikte box hebben. De vraag is dan, of je toch via Viaplay account moet doen. Kun je met de geschikte box wel met F1 PRO TV kijken?


Het hangt er vanaf welke tv-ontvanger je hebt @Hielja. Op de TV+ Box kan je zowel de F1TV als de Viaplay app installeren, dat is de enige tv-ontvanger waar dat op kan. Onze andere ontvangers kunnen die apps niet hebben.

Wat je dan kunt doen is de app op een telefoon of tablet gebruiken en het beeld casten naar een Chromecast in je tv. Op die manier kan je het dan alsnog op je tv zien.


Het beste is dus de TV box bestellen?

 


Of effies de Chromecast HD Google-TV bestellen. Ook daar kan je de app voor F1 TV op downloaden. Je hebt wel een account van Google nodig voor toegang tot de Play Store.

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-hd-met-google-tv/9300000119991877/?bltgh=kdBJ6ylig4vRaRvCntxPlg.2_11.12.ProductTitle

En natuurlijk een abonnement op F1 TV. Geen idee of dat inmiddels met iDeal kan. Anders CreditCard of Paypal nodig.

Voor een smart televisie is geen app van F1 TV beschikbaar. Wel een los apparaat dus.

ALS JE EEN TV MET INTERNE CHROMECAST hebt dan kan je het casten met de F1 TV app die je op je smartphone kunt downloaden.


Dank. F! PRO TV kan alleen met creditcard worden betaald.

 


Je kan F1 tv ook met play tegoed in de Google Play Store kopen. Installeer de app en sluit via de app een abbo af. Play tegoed kan je gewoon met iDeal kopen. Ik doe het op deze manier aangezien ik geen creditcard heb 


Je kan ook een PayPal rekening openen, je bankpas daar koppelen en machtigen voor automatische incasso. Vervolgens in Google Play, PayPal instellen als primaire betaalmethode. Zie bijv;

 


Er zijn verschillende opties voor zoals je ziet 🙂

 

Je kan F1 tv ook met play tegoed in de Google Play Store kopen. Installeer de app en sluit via de app een abbo af. Play tegoed kan je gewoon met iDeal kopen. Ik doe het op deze manier aangezien ik geen creditcard heb 

Dit werkt ook via de Apple App Store, dat is ook hoe ik het zelf doe.