Skip to main content

Hoe verwijder ik in de box Opgeslagen meerdere opnames ? Ik zie wel verwijzingen naar oudere versies ... .. .

Hoi @Ad Koens, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar je wilt opnames verwijderen op de KPN TV+ ontvanger?

In dit artikel in onze Kennisbank leggen we uit hoe je dat kunt doen:

 


Ik zag bij update (in groene balk boven “product updates” dat dit vanaf vandaag met een update verbeterd gaat worden.


Beste Jasper & Joop, mijn dank voor de tips, maar beide opties werken bij mij niet.

1- Ik krijg geen knop boven het grid van de opnames te zien en

2- lang drukken op de betreffende aflevering levert ook geen extra menu op … .. .

Ik heb geen Fritz-box of zo, ik doe alles rechtstreeks op mijn smart TV (KPN update versie 2.10.40) kan het soms daar aan liggen ? Dat ik daar minder functionaliteit hebt … .. .

Met excuses voor het ongemak en dank voor jullie inzet, Ad.


Ah, het gaat dus niet over de TV+ Box, maar over de Smart tv app. Dat veranderd het, de link die ik gaf is daarvoor niet van toepassing. Heb je dit alleen binnen deze app, of ook als je het via een tv-ontvanger probeert?


@Ad Koens 

Je kan het ook in de DIW7022 verwijderen.

Ik ga ervan uit dat je die hebt, omdat in je vraag staat “KPN TV+ box”

En het beeld is ook mooier via de KPN tv ontvanger.


Ahoi Jasper & Joop, ik kan het niet testen want ik heb geen box meer. Mijn excuses dat ik het in het verkeerde forumdeel gevraagd heb. Hoe nu te handelen met een Smart-Tv ? Sorry Folks !


Ahoi Jasper & Joop, ik kan het niet testen want ik heb geen box meer.

Als je interactieve tv hebt moet je zeker één ontvanger hebben. Daar zitten alle functionaliteiten op al meerdere geselecteerde opnames in één keer verwijderen. 

De app in een smart-tv heeft dat niet. De website http://tv.kpn.com dan weer wel.

Ik heb er hier meer over uitgelegd:

Voor beste beeldkwaliteit en alle functies zul je de ontvanger even uit de kast moeten halen. 


Je zult inderdaad een tv-ontvanger moeten hebben @Ad Koens, er is geen abonnement met tv zonder ontvanger. Mogelijk ligt die ergens in een kast, maar je zult er ergen een hebben.

Met de tip van Peter wordt het ook al duidelijker denk ik, lukt het op die manier wel?


Ahoi Folks, mijn dank voor alle reacties. Ik verwijder nu via laptop/ internet TV. Dan k en groetjes, Ad Koens.