Skip to main content

Sinds 1 mei 2020 zijn we verhuisd . Waren daarvoor ook klant bij KPN.

 

Probleem is dat we nu ruim 3 jaar de melding hebben  : “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

 

Echt meer dan 20 keer gebeld met de klantenservice van KPN , diverse antwoorden :

 

  1. Het ligt aan uw modem
  2. het ligt aan een verkeerde aansluiting
  3. U heeft zeer waarschijnlijk iets besteld. (zeker 10 x gehoord)
  4. Komt omdat u op glasvezel overgezet gaat worden.
  5. Is onmogelijk , u heeft iets verkeerd gedaan.

Heeft iemand een oplossing ???    Help help

Bel gratis 0800-0402, in principe zouden zij je moeten kunnen helpen.

Ik lees dat je ze al diverse keren gebeld hebt.

 

Dus hopelijk helpt dan het volgende:

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.


Fam. Schotpoort = Skottie

Sinds 1 mei 2020 zijn we verhuisd . Waren daarvoor ook klant bij KPN.

 

Probleem is dat we nu ruim 3 jaar de melding hebben  : “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

 

Echt meer dan 20 keer gebeld met de klantenservice van KPN , diverse antwoorden :

 

  1. Het ligt aan uw modem
  2. het ligt aan een verkeerde aansluiting
  3. U heeft zeer waarschijnlijk iets besteld. (zeker 10 x gehoord)
  4. Komt omdat u op glasvezel overgezet gaat worden.
  5. Is onmogelijk , u heeft iets verkeerd gedaan.

Heeft iemand een oplossing ???    Help help

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Hallo @skottie haal s.v.p. per direct uw naw-gegevens weg, dit is een openbaar forum.

Dat kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan bewerken en opslaan.

Groeten van een plaatsgenoot, bijna om de hoek.

 


Hallo @skottie je gegevens kun je binnen je profiel invullen in de vakjes waar privé bij staat, zodat deze alleen zichtbaar zijn voor KPN.

Vul dan je naw-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in.

 

 


@skottie 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉😊


Hoi @skottie, welkom op ons forum!
Ik zie dat de community je al een aardig eind op weggeholpen heeft!
Deze melding komt voor als er nog een wijziging openstaat.
Ik heb even meegekeken en zie dat er nu eentje open staat van 2-10 dus ik dénk dat het inmiddels opgelost is en je nu iets aan het wijzigen bent.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Bedankt Thomas , is inmiddels opgelost door een vriendelijke medewerker van KPN.


Hier hetzelfde en ik heb helemaal niets besteld. Wil alleen Viaplay opzeggen per 30 november. Maar ik zie een rode balk. ER IS NOG EEN LOPENDE BESTELLING. DIE EERST AFRONDEN. Knettergek wordt je hiervan. En er zou, als het al zo was, een link of een melding bij Mijn gegevens moeten staan. Maar nergens iets te vinden. Echt waardeloos.

 


Hier hetzelfde en ik heb helemaal niets besteld. Wil alleen Viaplay opzeggen per 30 november. Maar ik zie een rode balk. ER IS NOG EEN LOPENDE BESTELLING. DIE EERST AFRONDEN. Knettergek wordt je hiervan. En er zou, als het al zo was, een link of een melding bij Mijn gegevens moeten staan. Maar nergens iets te vinden. Echt waardeloos.

 

 

Opzeggen is ook een lopende order.

Ook die moet je via het winkelmandje in MIJNKPN afronden.

Alleen als je dat hebt gedaan, stopt het direct.

Dus als je na de laatste F1 wil opzeggen, kan je dat het beste 27 november doen.

Het resterende bedrag krijg je dan terug.


Hallo. Ik kom niet eens aan opzeggen toe. Elke handeling is geblokt met een rode balk dat er nog een lopende order is. Er zijn afstandsbedieningen vervangen in augustus. Wat ik via een link in dit forum kon inzien is dat er 1 nog op " wordt ingepakt"  staat. En dat terwijl ik ze binnen 3 dagen al had. Die order is niet te annuleren of anders. Blijkbaar iemand in het magazijn die de order niet zoals hoort heeft afgewerkt. 


@corudding 

Bel, morgen na 8 uur, gratis 0800-0402

Zij kunnen het voor u nakijken en u helpen.