Skip to main content

Ik heb nu een internet en tv combi abonnement 

Daarnaast ook een mobiel abonnement, mocht dat iets uitmaken haha.

Alleen nu kijk ik eigenlijk nooit tv, en wil ik dus mijn abonnement aanpassen naar alleen internet. Maar ik krijg nergens gevonden hoe ik dit moet doen. Moet ik dan eerst mijn huidige abonnement opzeggen? En dan een nieuw (los) internet abonnement doen?

Via MIJNKPN of gratis via 0800-0402


Via MIJNKPN of gratis via 0800-0402

Ik heb naar mijn idee heel mijnkpn uitgespeeld en krijg het niet voor elkaar haha


U zult het abonnement om moeten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan kunt u tv uitschakelen. Ik denk dat da niet via MijnKPN kan.

@Noordzee heeft een linkje om uw contract om te zetten. Maar of het daarbij meteen ook mogelijk is om tv uit te schakelen weet ik niet. Sowieso kan het later wel altijd dan. Tv is dan per maand aan of uit te zetten.


Hallo @mlvanAalstVos ,

Je kunt jouw abonnement inderdaad omzetten. Ook als het een heel oud abonnement is. Je moet echter wel contractvrij zijn.

Dat kan telefonisch via 0800-0402.

Het kan makkelijker via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. Als het goed is, kun je meteen bij de wijziging al aangeven dat je geen TV wilt. Lukt het niet, dan TV sowieso kort na de wijziging alsnog eruit gehaald worden.   

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Hoi @mlvanAalstVos, je kunt je abonnement dan inderdaad wijzigen. Het opzeggen wat je in je eerste bericht noemt hoeft niet. Als je dat zou moeten doen voor een wijziging zit je ook even zonder verbinding, dat is niet wenselijk natuurlijk!

Heb je de wijziging inmiddels kunnen doen met de tips van de anderen?


Reageer