Skip to main content

Goedemorgen Forum,

 

Hoe zit het met als  ik nu de kpn tv box zou willen bestellen, daar ik nu Arris ontvangers heb, en deze dan zou willen omruilen . Hoe gaat dat in zijn werk?

Ben al vele jaren klant en heb al jaren een een hussel pakket met alles er op en eraan. Maar zou graag dan  de kpn tv + box willen ontvangen, daar ik alles Dolby Atmos op mijn denon installatie heb, en goede referenties lees wat deze ontvanger kan doen.

Graag informatie van die en gene die mij daarbij kan voorzien van hoe en wat? En bij wie ik dan moet wezen?

 

Alvast bedankt😉

Dan zou je je abonnement moeten verlengen. Je zit dan weer 1 of 2 jaar vast, maar dan krijg je wel de nieuwste spullen, waaronder de tv+ ontvanger. 

Via 0800 0402 bellen te regelen.

 

 


@ronald58

Je moet dan je abonnement omzetten (niet verlengen).

Je krijgt dan een nieuw abonnement van 1 jaar.

Je moet dan over gaan naar KPN tv+

Meestal ben je dan ook goedkoper uit.

Dat kan via MIJNKPN of via het gratis service nummer 0800-0402

 

Je krijgt alleen nieuwe KPN tv decoders. (Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box))

Je krijgt geen nieuwe router / modem. (dus je behoud de Experiabox of Box12 die je nu hebt).

 


Binnen het hussel pakket is het door KPN niet mogelijk gemaakt een TV+ ontvanger te ontvangen.

Voor de TV+ ontvanger is het nodig om naar een nieuw abonnement te gaan.
Hierbij komen de huidige kortingen te vervallen en gelden de nieuwe voorwaarden.
Tarieven van Internet, TV en overige opties
Voor Hussel naar TV+ kan je bellen naar 0800-0402

Als het je alleen om Dolby Atmos gaat kan je binnen Hussel het 4k pakket aanzetten á €2,50 per maand (na 6 maanden opzegbaar en ontvanger kan je blijven gebruiken). Dan worden de huidige ontvanger(s) gewisseld voor de Arris VIP5202 welke ondersteuning heeft voor Dolby Atmos.


Binnen het hussel pakket is het door KPN niet mogelijk gemaakt een TV+ ontvanger te ontvangen.

Voor de TV+ ontvanger is het nodig om naar een nieuw abonnement te gaan.
Hierbij komen de huidige kortingen te vervallen en gelden de nieuwe voorwaarden.
Tarieven van Internet, TV en overige opties
Voor Hussel naar TV+ kan je bellen naar 0800-0402

 

Zoals ik net melde, het kan sinds kort ook via MIJNKPN.😉

Dus gratis via 0800-0402 of via MIJNKPN.


@joop2011 Dat is mooi, dat kon voorheen nog niet.


Beste Dennis,

Bedankt voor de info, maar als ik het hussel pakket  verleng moet ik dan ook het pakket aanpassen, of veranderen? of nieuw pakket moeten nemen of  kan het alleen om de tv+ box gaat als ik die wil bestellen bij mijn bestaande pakket?


Beste Dennis,

Bedankt voor de info, maar als ik het hussel pakket  verleng moet ik dan ook het pakket aanpassen, of veranderen? of nieuw pakket moeten nemen of  kan het alleen om de tv+ box gaat als ik die wil bestellen bij mijn bestaande pakket?

 

Lees mijn bericht daaronder (onder bericht van Dennis).

Je moet NIET verlengen, maar abonnement wijzigen.

Dus moet moet over gaan naar KPN tv+ abonnement.

Dat kan via MIJNKPN of via gratis 0800-0402

 

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) wordt alleen geleerd bij het KPN tv+ abonnement.


Dank je wel forum leden voor de info en adviezen  ,👍

 

Ik heb genoeg  aan info, wat ik kan doen.😀

 

Ronald 

 

 

 


Beste Forum leden,

 

Ik heb vanmiddag het tv+ box pakket genomen, na gebeld te hebben met kl service en a.s maandag kan ik aangesloten worden met de nieuwe abbo , inderdaad goedkoper uit , dan mijn hussel pakket , en daar heb ik nog vragen over mijn  opgenomen programma's die op de Arris 5202 staan, nu ik lees dat 661 t/m 670 niet meer te zien zijn op de tv+box.

Betekent dat dit mijn opgenomen 661/ 670  programma's  dus allemaal kwijt ben?

Nu op de tv+ box alleen nr 1 t/ 10 te zien is, ga ervanuit dat dit ook HD is.

Wat adviseren jullie mij om te doen voordat ik de tv+ boxen in huis heb? Om deze opgenomen programma's over te doen zetten naar de tv+box.

 

 


Je opgenomen programma’s van 661 tm 670 ben je idd kwijt en kun je niet over zetten.

de HD kwaliteit op de tv+ box is beter dan 661 tm 670 mits je kiest voor multicast en het vinkje beste beeldkwaliteit (bij instellingen >>informatie» en dan helemaal onderaan)


Bedankt voor dit antwoord,

 

Inmiddels tv+ box  in huis en alles aangesloten, en alles werkt naar behoren.

Behoorlijk groot verschil met wat ik eerst had.

Wat mij wel opvalt is dat je verplicht ben in dit pakket Espn af te nemen. Terwijl ik niet zo  van voetballen hou!

Als er voetballen is dat je dat dan op andere  tv zenders ook kan bekijken.

Is het niet mogelijk om een ander pakket ervoor in de plaats te krijgen? Daar ik niet de enige er in zal zijn toch? 😉 Daar dit nieuwe pakket in de nieuwe schoenen staat, en zoals ik zie bij de vele  berichten dat er steeds geupdate wordt, en aangepast / toegevoegd deze tv+box.


Je kan het ESPN pakket gewoon uitzetten hoor in mijn kpn als je daar geen behoefte aan hebt. ESPN 1 op kanaal 14 zit in het basispakket. ESPN vanaf 221 is betaald.