Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn oordopjes koppelen aan KPN TV+ ?

• September 26, 2025
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn oordopjes aan mijn kpn tv  kan koppelen??

Beste antwoord door JDD

Open instellingen philips zoek naar geluidsinstellingen staat daar bluetooth bij. Zoek Google Hema oordopjes koppelen.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Wat voor oordopjes of earbuds bluetooth wat voor merk tv.

• Auteur
  • Topper
  • September 26, 2025

Hema oordopjes en Philips tv nieuw.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Open instellingen philips zoek naar geluidsinstellingen staat daar bluetooth bij. Zoek Google Hema oordopjes koppelen.

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2025

Ok

Bij Philips kun je niet met koptelefoon luisteren EN via de tv. Het is of of. Daarom maar oordopjes gekocht. Ik neem aan dat ik dan wel beide kan?

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2025

Ben benieuwd naar je antwoord  JDD !

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 27, 2025

Zelf heb ik een Samsung TV heb Samsung earbuds ik open in instellingen geluid geluidsuitvoer  luidspekerslijst bluetooth koppel mijn earbuds en heb geluid alleen op mijn earbuds niet op TV of soundbar

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 28, 2025

Bij Philips kun je niet met koptelefoon luisteren EN via de tv.

Bij sommige Philips televisies kun je wel instellen dat het tegelijk kan. Dus via de 3,5 mm hoofdtelefoonuitgang en de ingebouwde speakers. Bij de The Xtra 55PML9008 bijvoorbeeld:

(Hoofdmenu) > Instellingen > Geluid > Geavanceerd > Audio-uitvoer

...

• ...
  • Als u TV-luidsprekers + Hoofdtelefoon met kabel selecteert, wordt het geluid via de luidsprekers van de TV en via een hoofdtelefoon afgespeeld.

Als u het volume van de TV-luidsprekers of de hoofdtelefoon wilt aanpassen, drukt u op Volume en vervolgens op de pijlen rechts of links om de aan te passen uitvoerbron te selecteren. Druk op Volume + of - om het volumeniveau van de geselecteerde uitvoerbron aan te passen.

Dat selecteren van de bron met de pijlen links en rechts gaat je niet lukken met de KPN afstandsbediening.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 28, 2025

Op de TV+ Box heb je wel tegelijk geluid via de optische uitgang en via de HDMI-kabel naar je televisie.

Die uitgang moet je wel aanzetten in de geluidsinstellingen, en dan heb je ook nog een omvormer nodig. En het volume van de optische uitgang kun je niet regelen, tenzij je de instellingen van de afstandbediening verandert en het volume regelt in de ontvanger zelf. (En de televisie dan op een vast volume laat staan, of eigenlijk: de televisie alleen voor de TV+ Box gebruikt.)

Bovenstaande werkt helaas niet voor bluetooth luidsprekers/oordopjes: daar kan de TV+ Box alleen geluid via bluetooth óf de televisie laten horen. (Ik denk dat de optische uitgang wel altijd aanblijft.)

• Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Dank iedereen!

Het is me nu wel duidelijk: voor een niet technicus als ik, is berusting het beste…