Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn oude kastje voor de TV+ Box met wifi omruilen?

• April 18, 2025
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo, 

I.v.m. met verbouwing in het huis tv verplaatst, het aris tv kastje wat ik nu heb ondersteund geen Wi-Fi en is al wat ouder (ook langzaam en maar een paar apps). Nu wil ik graag een Wi-Fi tv kastje zodat ik zonder chromecast TV kan kijken (dit is nu de noodoplossing voor TV omdat een kabel niet kan op deze locatie). 

2x contact gehad met servicedesk (bel afspraak) en gewoon niet geholpen. 1x zou er een melding gemaakt worden en teruggebeld worden..... Bij tweede keer contact geen melding te vinden en word er doodleuk gezegd dat bij een nieuwe verlenging over +1 jaar ik pas iets anders kan krijgen??? 

Hoe kan ik deze wel krijgen??? Ben al jaren klant en ooit automatisch overgegaan vanuit oxxio naar Kpn, abonnement is recentelijk verlengd en geen nieuwe apparatuur gehad of überhaupt de vraag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 18, 2025

Als je aan het verbouwen bent geweest, waarom heb je dan niet voor een kabel gezorgd? 

Je hebt nu een contract begrijp ik. Dan kan je geen TV+ ontvanger krijgen. Die hoort namelijk bij de nieuwste abonnementsvorm. Klanten met een oude abonnementsvorm krijgen geen TV+ ontvanger. Jij hebt kennelijk het oude abonnement verlengd. Daar zit je nu aan vast. Je zult moeten wachten totdat het contract weer afgelopen is.

Heb je een SuperWiFi? Dan kan je de tv ontvanger daar op aansluiten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Hallo Marlon, 

Dankjewel voor je input, dit is al duidelijker en begrijpelijker dan wat twee kpn servicedesk medewerkers mij konden vertellen.

Verbouwing van de keuken waarna we besloten hebben om de woonkamer indeling aan te passen, om dan met verouderde apparatuur en een kabel door de woonkamer te werken is gewoon niet ideaal. Het abonnement is pas voor twee jaar verlengd en de keuze zoals jij hem uitlegt is mij niet bekend. Op mijn kastje staat trouwens VIP2952 V2. Superwifi heb ik volgens mij niet.

Maar voor een duur abonnement verwacht je dat er een oplossing mogelijk moet zijn...... 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 19, 2025

Je hebt momenteel 2 mogelijkheden, waarvan de eerste niet 100% zeker is.

1. Bel gratis 0800-0402 en vraag of je het contract kan omzetten naar KPN tv+  (wanneer loopt je huidige contract af?)
  2. Koop of huur de Super Wifi 2 repeaters.  Bij de Box12 heb je er 1 nodig en bij de Experiabox heb je er 2 nodig.  zie ook hier