Skip to main content

Hallo kan ik mijn oude tv ontvanger omruilen voor de nieuwe kleine tv ontvanger?

Met vriendelijke groet, W. Latour

Dat kan via de klantenservice 0800-0402. Je gaat dan een nieuw contract aan voor één of twee jaar. Er zijn wel wat kinderziektes nog.  Waarom wil je het?


Voor de duidelijkheid, het hele thuisabonnement moet omgezet worden naar de nieuwste abonnementsvorm. 


Wat bedoelt u hier mee is mij niet duidelijk!

 


En je moet contractvrij zijn @Wimmie52 anders kun je huidige abo niet omzetten naar het TV+abo.

Je kunt dus niet eenvoudig de decoders omruilen


Wat bedoelt u hier mee is mij niet duidelijk!

Als u gaat bellen naar de KPN helpdesk, dan zijn er 2 opties.

U kunt verlengen. Dan krijgt u een nieuw jaarcontract. Of misschien wel een 2 jarig contract. En een beetje korting misschien ook nog wel. Maar dan krijgt u niet die nieuwe kleine ontvanger. 

Als u die nieuwe kleine ontvanger wilt, dan moet u het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Alleen dan krijgt u die felbegeerde kleine ontvanger. 


Oké duidelijk vriendelijk dank voor je antwoord. groet.


@Wimmie52 

Je wilt de nieuwste KPN tv ontvanger Sgemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Deze wordt alleen geleverd met het nieuwe abonnement KPN tv+

Dat kan je aanpassen via MIJNKPN of gratis via 0800-0402


@Wimmie52

Je wilt de nieuwste KPN tv ontvanger Sgemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Deze wordt alleen geleverd met het nieuwe abonnement KPN tv+

Dat kan je aanpassen via MIJNKPN of gratis via 0800-0402

Mits je dus contractvrij bent @joop2011 , anders kan het niet.


@Nomen Nominandum 

Dank je, had ik vergeten erbij te vermelden. 😉


Er zijn wel wat kinderziektes nog.

Welnee joh! Nou, een paar dan.


Er zijn wel wat kinderziektes nog.

Welnee joh! Nou, een paar dan.

 

Ik heb hem sinds eind april 2023 en ik moet zeggen dat hij nu aardig goed en stabiel is.

Er zijn nog wel wat wensen.

En ik weet dat niet iedereen het eens is als ik het zo zeg en met mijn eigen vergelijk.

 

Maar je moet zo denken:

Als jij een probleem hebt met het apparaat, wil dat niet zeggen dat iedereen een probleem heeft.

Als jij geen problemen hebt met het apparaat, wil dat niet zeggen dat iedereen geen problemen heeft.

(Verzoek om deze 2 regels NIET uit elkaar te halen, mijn dank is groot)😉


Met de introductie van de melding “Favoriete zenders actief” zijn al mijn wensen vervuld. De kers op de appelmoes.