Skip to main content

Ik lees hier via diverse forums dat er een mogelijkheid bestaat / heeft bestaan om de oude tv ontvanger om te ruilen voor een nieuw (er) model  (volgens mij de Arris VIP 5202?) welke ook lekker klein is (daar gaat het mij eigenlijk om). Ik heb nu een grotere Arris versie en dat ligt niet mooi op de TV kast. Die kleine is mooi weg te werken achter de TV.

Nu heb ik de klantenservice gebeld, maar zij zeggen dat ik dan mijn abonnement moet aanpassen naar een abonnement van RUIM 10 euro duurder!! Dat lijkt mij de bedoeling niet..... Dus ik moet omgerekend ruim 120 euro per jaar meer gaan betalen voor zo’n kastje?? Lekker klantvriendelijk!!

Ergens las ik dat ik het ergens het 4K abonnement aan kan zetten om het kastje dan alsnog te krijgen en dit 4K abonnement dan na 1 maand weer uit kan zetten…..?  Maar deze optie zie ik nergens?

Toch wel hel krom dat mijn vader van 89 standaard het kleine kastje bij zijn abonnement krijgt en ik al zoveel jaar klant ben en dat ik dan een fors duurder abonnement af zou moeten gaan sluiten. Hij kan er amper mee omgaan en van 4K heeft hij nog nooit gehoord!!

Iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen?

Welk abonnement heeft u nu? Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


Toch wel hel krom dat mijn vader van 89 standaard het kleine kastje bij zijn abonnement krijgt...

Maar uw vader zal dan waarschijnlijk ook het abonnement hebben wat u niet wilt...


Dat zal hem dan zo "aangesmeerd" zijn als dat zo is. Daar zal ik inderdaad eens naar kijken, goed punt.

Want wat moet een man van 89 zonder 4K TV met een 4K abonnement? 

Ik heb een internet en interactieve TV abonnement met een HD TV ontvanger.


Ik heb een internet en interactieve TV abonnement met een HD TV ontvanger.

Dat zegt niets. Dat zijn alle abonnementen van KPN. Graag echt een schermafdruk van de factuur 2de pagina. 


Hallo @Patricia.v.Z. ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Je ontvangt dan de nieuwste ontvanger in bruikleen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


@Nick83  

De kortingen die erop staan zijn lang geleden verkregen toen ik via Oxxio bij KPN terecht ben gekomen. We zitten dus echt al een hele poos bij KPN.

Dus ja, we zitten vrij voordelig met ESPN erbij.


@Noordzee 

Zo ver was ik ook al. Als ik verleng ga ik 11 euro per maand meer betalen.


Ik zien het. U heeft gewoon een heel scherp abonnement. U gaat inderdaad meer betalen. 

De 4K optie is bij u niet beschikbaar. In de tijd dat dit abonnement bestond was er wel al 4K. Maar dat was toen gewoon een ander abonnement. En geen optie om het aan of uit te zetten.

Met dit abonnement wat u nu heeft is er geen optie om een andere ontvanger te krijgen. Er staat duidelijk bij dat er bij dit abonnement een HD ontvanger hoort. En die heeft u.

Wilt u een 4K ontvanger, dan zult u het abonnement moeten veranderen. En dan gaat u meer betalen. 


@Noordzee

Zo ver was ik ook al. Als ik verleng ga ik 11 euro per maand meer betalen.

Tsjaa, jij hebt het allemaal inderdaad extreem goedkoop in vergelijking met andere klanten. 
 

Maar helaas, je krijgt alleen een andere ontvanger als je het 4K-pakket erbij neemt en dan ga je over op een andere abonnementsvorm. Of inderdaad KPN TV+, maar dan ben je ook duurder uit. 
 

Het is niet anders. 


Bedankt voor de reacties!!

Dan is het voor mij ook duidelijk!!

Laten we het lekker zo. 😊😊

Ik ga wel bij mijn vader even kijken of het daar allemaal wel goed gaat. Geen idee waarom hij een 4K abonnement zou hebben..... 🫣🫣


Dat uw vader een 4K ontvanger heeft wil niet zeggen dat hij ook een 4K abonnement heeft. Alle klanten die de laatste 4 - 5 jaar klant geworden zijn hebben een 4K ontvanger. 


@Nick83

Ik weet wel dat hij fors meer betaald. Nakijken is altijd goed.

Die man kijkt alleen 100 x per dag het NOS nieuws en naar ESPN. Naar de rest wordt niet gekeken. 😂😂

Bedankt voor het meedenken!!


Jeetje, ik heb weer ergens op geklikt. Nu staat het in het groen. 🙈🙈

 

 


Jeetje, ik heb weer ergens op geklikt. Nu staat het in het groen. 🙈🙈

 

 

Heb ik voor je aangepast. 


Reageer