Na het invullen van mijn gegevens en koppelen gebeurt er niets.Wat gaat er fout?
Beetje onduidelijk wat je bedoelt… Als je het Opneempakket aan wilt zetten voor 4,99 per maand, kun je dat doen via MijnKPN. Als je al minimaal 2 TV ontvangers hebt, is dat pakket gratis.
Zoals je schrijft “ het is eenvoudig”. Maar….. het lukt niet. Het eerste uur is verloren gegaan aan het zoeken van de juiste link.
tot onderin: anders…. Daarna programma opnemen.
dat is de eerste 3 maanden gratis?? En daarna 4,99? Of de eerste 3 maanden 4,99 en daarna??
maar ik ga uit van het eerste.
en dan…. Heb je al een abonnement
ben je thuis?
wat zijn je laatste 3 cijfers….
daarna koppelen….. wij kunnen geen factuur vinden…..
en weg…
Hallo
Je kunt via Mijn KPN het opnemenpakket erbij nemen. Dat kost 4,99 per maand. Tenzij je al een abonnement had voor 22 oktober 2024 en je in dat abonnement minimaal twee ontvangers in gebruik hebt. Dan is het opnemenpakket gratis.
Als je al minimaal 2 TV ontvangers hebt, is dat pakket gratis.
Sinds vandaag zijn de regels veranderd. Ga je over op KPN TV+ of neem je een heel nieuw abonnement bij KPN dan is het opnemenpakket niet meer gratis vanaf twee ontvangers.
wat zijn je laatste 3 cijfers….
daarna koppelen…..
Daarmee wordt bedoelt de laatste drie cijfers van de bankrekening waarmee je jouw facturen betaalt.
Laatste 3 cijfers heb ik ingevuld. Maar ik heb nog geen rekening gehad/betaald. Ben pas 5 dagen lid…
Hoi
Nee, het is niet gelukt omdat ik geen abonnement heb, althans…. Hij schijnt niet gekoppeld te zijn. Het koppelen van het “ opnemen” pakket lukt niet omdat er niets is om te koppelen. De KPN gaat proberen om het binnen 1 ½ week op te lossen……
Ga ik doen. Jammer dat ze daar 1 ½ week voor nodig hebben. De “ aanbieding” was sneller geregeld…
Hallo
Sinds vandaag zijn de regels veranderd. Ga je over op KPN TV+ of neem je een heel nieuw abonnement bij KPN dan is het opnemenpakket niet meer gratis vanaf twee ontvangers.
Heb je daar een bron voor, ik kan hem zo gauw niet vinden?
Een bron? Ik heb gebeld met 08000402. De eerste dame zei dat het goed ging komen en de tweede heeft mijn “ garantie” gegeven voor volgende week vrijdag.
ik weet dat ik 4,99 moet betalen. Hadden ze niet gezegd bij de overstap…..
Hallo
Is uitgelegd op een besloten deel van het forum. Maar als jij nu een nieuw abonnement zou samenstellen op de website, dan zou je dat zelf kunnen constateren.
Hallo
Is uitgelegd op een besloten deel van het forum. Maar als jij nu een nieuw abonnement zou samenstellen op de website, dan zou je dat zelf kunnen constateren.
Ik heb het gezien
Hallo
Waarom is dit nu ineens gewijzigd? Een nlziet abonnement (erbij) nemen is zo interessanter dan 5,00 extra bij kpn te besteden.
Ik had net weer kpn tv+ afgenomen, maar dan gaat het er direct weer uit. Begreep al niet waarom het opname pakket niet geactiveerd was.
Waarom op een afgesloten gedeelte van het forum? Mag de rest het niet zien ofzo? Wat is dit voor geheim gedoe? Waarom is er geen centraal topic voor? En zijn er nog meer wijzigingen?
Waarom op een afgesloten gedeelte van het forum? Mag de rest het niet zien ofzo? Wat is dit voor geheim gedoe? Waarom is er geen centraal topic voor? En zijn er nog meer wijzigingen?
Hallo
Verhip ja zeg… Gewoon betalen bij 2 ontvangers…
Verhip ja zeg… Gewoon betalen bij 2 ontvangers…
Dan loont het wel om voor de 2de teevee op de slaapkamer te kijken via de app. In de oude situatie maakte dat dus niks uit. Nou ja, 12 cent...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.