Skip to main content

Ik heb het Pluspakket maar hoe zit ik dit aan in mijn KPN?

Hier Pluspakket aanklikken en dan krijgt u een overzicht van de kanalen in het Pluspakket. Hou er rekening mee dat er sommige kanalen als ‘verborgen’ in de kanalenlijst staan en dat die aangepast moeten worden via de instellingen. 


Hier een lijst met alle kanalen


Dat is balen. Ik dacht dat RTL Lounge erin zat. Dan zeg ik het weer op.


Toch is het vreemd want als ik via een. Webbrowser TV kijk staat RTL lounge er wel bij maar als ik dan doorklik moet ik het aanzetten terwijl ik wel TV Plus pakket heb


RTL Lounge zit bij mij op kanaal 73 en werkt gewoon.
Het werkt ook via de webbrowser of mobiel.


 

 


Ook via de app?


https://tv.kpn.com/

Ook via de app op mobiel werkt het.

Het kan zijn dat sommige kanalen niet werken omdat je niet in je thuisnetwerk omgeving bent.


Okay. Ik ga straks thuis kijken.


 


Heb je het kanaal in kwestie kunnen vinden @Berndhenk? Ik hoor graag of het gelukt is!


Nee zat er bij mij niet op. Ondanks dat het pluspakket had… Ik heb het abonnement ook direct geanulleerd. Is gewoon misleidend van KPN. Je moet Plus hebben maar dan nog een keer Plus...


Je zou het kanaal gewoon via kanaal 73 moeten kunnen bekijken via de ontvanger van KPN Henk. Ik kan ook even niet plaatsen waarom dat dan niet werkt op dit moment.


Omdat ik KPN TV+ had maar je er nog een plus bij nemen moet van 6,99 per maand anders heb je het niet. Dus je moet 2x + hebben en dat vind je nergens terug maar zo is het mij aan de telefoon verteld. Je kunt het gratis krijgen als je KPN mobiel hebt. Maar dat hebben we niet en nemen we voorlopig ook niet.


Nee zat er bij mij niet op. Ondanks dat het pluspakket had… Ik heb het abonnement ook direct geanulleerd. Is gewoon misleidend van KPN. Je moet Plus hebben maar dan nog een keer Plus...

Ah je dacht met TV+ (plus) ook het Pluspakket te hebben. Was het maar zo’n feestje. 
Ik kan er als oud medewerker trouwens heel slecht tegen dat mensen spreken over “misleiding door de KPN”. Daar zie ik liever staan dat ‘ik het misschien niet helemaal goed begrepen heb’ of dat ‘de medewerker het misschien niet helemaal goed heeft uitgelegd ’. Misleiding heeft KPN niet nodig en wordt ook niet getolereerd. Dat kan KPN zich niet veroorloven. 
PS misschien toch minimaal 1 mobiel abonnement bij KPN onderbrengen, want het biedt ZOveel voordelen…


Inderdaad onbegrijpelijk bij KPN…..


Reageer