Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik aan een nieuwe stroomadapter voor de TV+ Box?

• April 24, 2025
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedenavond, hoe kom ik aan een nieuwe stroomadapter voor mijn tv+ box? Sagecom A3222, CS50001, model NBC12B120100VE. Heeft geen haast, ik heb nog 2 ontvangers, maar zou graag de 3e weer gebruiken. Er is er één gesneuveld helaas. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Roeland_RvH. Welkom op de KPN Community! Kan natuurlijk gebeuren dat er een stroomadapter kapot gaat. Is geen probleem gelukkig en we hebben er nog wel eentje liggen voor je.

Dank je dat je je gegevens al had ingevuld in je profiel! Ik heb nu gelijk een nieuwe stroomadapter naar je huisadres gestuurd en deze wordt door PostNL binnen 2 werkdagen afgeleverd. 

Laat maar weten of je 'm ontvangen hebt straks en alles weer naar wens is :)

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 24, 2025

@Roeland_RvH  Bellen met de klantenservice 0800-0402  en inspreken dat je adapter kapot is

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

@Roeland_RvH  Bellen met de klantenservice 0800-0402  en inspreken dat je adapter kapot is

Helaas geen succes. De bot gaat zoeken naar een storing in de buurt. 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 25, 2025

@Roeland_RvH vul je forumprofiel in met je naam,adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hoi ​@Roeland_RvH. Welkom op de KPN Community! Kan natuurlijk gebeuren dat er een stroomadapter kapot gaat. Is geen probleem gelukkig en we hebben er nog wel eentje liggen voor je.

Dank je dat je je gegevens al had ingevuld in je profiel! Ik heb nu gelijk een nieuwe stroomadapter naar je huisadres gestuurd en deze wordt door PostNL binnen 2 werkdagen afgeleverd. 

Laat maar weten of je 'm ontvangen hebt straks en alles weer naar wens is :)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2025

👌🏻 Helemaal top! Dank voor de service.