Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik aan een TV+ box?

• September 17, 2025
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Hoe kom ik aan een tv+ box?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jan.i ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. Je krijgt dan ook de door jou gevraagde ontvanger.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hallo ​@Jan.i ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. Je krijgt dan ook de door jou gevraagde ontvanger.

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

@Noordzee 

Dat Feature request topic is natuurlijk mooi en heeft veel informatie.

Nadeel is, als je minder kennis hebt dan kan het ook heel verwarrend overkomen en lijken of de box slecht is.

En de meeste zaken zijn ondertussen opgelost als ik het goed heb.

Persoonlijk heb ik ook niet zoveel wensen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 18, 2025

@joop2011 

Ik plaats dat topic al twee jaar er standaard bij. Zodat de klanten zelf hun oordeel kunnen vellen.  

Persoonlijk heb ik ook niet zoveel wensen.

Dat is fijn natuurlijk. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Hoi ​@Noordzee 

Dat begrijp ik, maar ik denk (persoonlijk) dat je het er toch beter uit kan halen.

Het kan sommige mensen op het verkeerde been zetten.

Het is een super mooie wensenlijst natuurlijk.😉

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Hoe kom ik aan een tv+ box?

Bel gratis 0800-0402 of maak een belafspraak, zie bij ​@Noordzee 

Vraag ook om een korting, nee heb je en ja kun je krijgen.

Dat laatste kan helaas niet als je het via de update link regelt.

Zoals ik al vermelde, ben ik dik tevreden over de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

En er komen regelmatig updates, dus hij wordt zelfs steeds beter.

En er komt ook een update naar Android TV 14, wat hem alleen maar beter maakt. (wanneer die komt is nog niet 100% bekend) Zie ook hier.

En als ik het goed heb, kan je hem ook bij het abonnement KPN Hussel krijgen.

Zie ook hier.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 18, 2025

Zolang dat topic actueel wordt gehouden door de moderators vermeld ik dat topic in mijn antwoorden. 

Moderator Erik schreef negentien dagen terug dit nog in dat topic: 

Veel van de requests die op de lijst staan en (nog) niet ingevoerd of afgewezen zijn, zijn items die ergens op de planning rondzweven. Sommige daarvan zijn we wel van plan, maar is onbekend wanneer het precies opgepakt gaat worden. Sommige daarvan zitten in een ‘gaan we misschien ooit doen’ stadium. Daarvan kan het zijn dat ze uiteindelijk nooit gaan komen, of toch ineens wel. 

We checken periodiek bij de ontwikkelaars naar de status van verschillende items. Als er dan terugkoppelingen zijn, geven we die hier door.

Bron: 

Maar graag geen verdere discussie over wel of niet KPN TV+ in dit topic. Daar zijn genoeg andere topics over te vinden.

In dit topic heb ik de vraag van de topicstarter beantwoord en daar is dit topic wat mij treft (alleen) voor bedoeld. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

@Noordzee 

Helemaal duidelijk.

Hartelijk dank voor de duidelijke aanvulling.

(Ik bedoelde het overigens niet negatief, maar als ik zo'n lijst zou zien zonder achtergrond informatie zou ik (persoonlijk) wel schrikken. Het is een goede en mooie wensenlijst)

Er staan zeker hele goede dingen in de lijst.😉