Skip to main content
Beantwoord

Hoe koppel ik Bose Lifestyle 235 afstandsbediening aan KPN TV+ Box?

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Hoe kan ik de afstandsbediening van de Bose Lifestyle 235 Home Entertainment Systeem koppelen aan de KPN TV+ Box ? Is er een koppelcode voor ? Code 246 en code 496 werkt niet. 

Beste antwoord door PeterG

De DIW7022 TV+ is niet te bedienen met een Bose afstandsbediening. Dat kan alleen als je de televisie ermee kunt bedienen die de bediening weer via hdmi cec doorspeelt aan de DIW7022. 

De oudere ontvangers zou wel moeten lukken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@Fhmv, welkom! Het kan kloppen dat die codes niet werken. Die zijn bedoeld om je KPN afstandsbediening af te stemmen op je Bose systeem zodat je met onze afstandsbediening de Bose kan bedienen. 

Ik lees op de website van Bose dit stappenplan over hoe je de Bose afstandsbediening kunt programmeren om aanvullende apparaten te bedienen. Misschien dat het daarmee lukt?

De afstandsbediening programmeren:

1. Power on your system
  2. Druk op de   knop SETUP op de eerste mconsole
    Tip: Als het systeemmenu niet op uw TV wordt weergegeven, controleert u of de juiste TV-ingang is geselecteerd.
  3.  Blader op de afstandsbediening naar beneden om [Source] setup(Bron) te selecteren en druk vervolgens op de knop OK
  4. Selecteer een programmeermodus:
    • Als u de afstandsbediening hebt die bij het apparaat is geleverd dat u wilt bedienen, bladert u naar de afstandsbediening instellenen drukt u op de knop OK
  5. Volg de instructies op het scherm om het programmeren te voltooien.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 10, 2025

De DIW7022 TV+ is niet te bedienen met een Bose afstandsbediening. Dat kan alleen als je de televisie ermee kunt bedienen die de bediening weer via hdmi cec doorspeelt aan de DIW7022. 

De oudere ontvangers zou wel moeten lukken.