Skip to main content

Ik heb een nieuwe tv gekocht Antteq. Wat is de tv code hiervan. Staat niet in de lijst. Ook niet in het pdf bestand. 

Probeer medewerker aan de lijn te krijgen maar dan wordt ik er steeds uitgegooid. 

Probeer een van de grote merken. Ik heb een Chinese telefunken tv. Werkt prima met de Samsung code.


Dit "merk" wordt hier nu voor het eerst genoemd. En ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar dat maakt je dus wel de code tester. 😁

Waar koop je zoiets onbekend? En waarom?


Probeer een van de grote merken. Ik heb een Chinese telefunken tv. Werkt prima met de Samsung code.

Helaas geen resultaten 


Dit "merk" wordt hier nu voor het eerst genoemd. En ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar dat maakt je dus wel de code tester. 😁

Waar koop je zoiets onbekend? En waarom?

Maakt het uit waarom...


Hoi @notrev ,

HKC produceert de TV's voor Antteq.Probeer eens code 551.Of de codes van RCA (045 158 161 317 592) , dat merk word ook geproduceerd door HKC.

Laat maar weten of het werkt, ik ben benieuwd🙂

 


Ga ik doen. Bedankt!


Maakt het uit waarom…

Nou, ondersteuning door providers bijvoorbeeld.

Smart is ook handig.


Hoi @notrev ,

HKC produceert de TV's voor Antteq.Probeer eens code 551.Of de codes van RCA (045 158 161 317 592) , dat merk word ook geproduceerd door HKC.

Laat maar weten of het werkt, ik ben benieuwd🙂

 

Jammer genoeg werken deze codes ook niet. Maar bedankt voor het meedenken. 


Hoi @notrev ,

HKC produceert de TV's voor Antteq.Probeer eens code 551.Of de codes van RCA (045 158 161 317 592) , dat merk word ook geproduceerd door HKC.

Laat maar weten of het werkt, ik ben benieuwd🙂

 

551 werkt bij mij! Thx!


Hoi @notrev ,

HKC produceert de TV's voor Antteq.Probeer eens code 551.Of de codes van RCA (045 158 161 317 592) , dat merk word ook geproduceerd door HKC.

Laat maar weten of het werkt, ik ben benieuwd🙂

 

551 werkt bij mij! Thx!

Bedankt ik ga weer proberen 


Fijn om te horen, @Floris Hulshof . Graag gedaan 🙂


Reageer