Skip to main content

Ik heb de tv BeoVision 10 maar ik kan met de KPN afstandsbediening niet mijn tv of het volume aanpassen. Ik heb de vier tv codes geprobeerd alleen die werken niet. Wie weet de juiste code voor de tv. 

Ik probeer de nieuwe afstandsbediening t4hu2115 te koppelen aan mijn tv de beo vision10. Alle vier de codes op de kpn site werken niet. Heeft iemand de juiste code?

 

Admin: topics samengevoegd


Heeft u de codes van LG al geprobeerd?


Hi en welkom op ons forum @Floris3!

Het kan soms even zoeken zijn naar de code die werkt voor jouw tv. Er zijn verschillende manieren waarop je de TV+ afstandsbediening kunt koppelen. We hebben informatie verzameld in onderstaand topic. Als het daarmee niet lukt, zoek dan nog even rond op het forum. Hebben je TV en afstandsbediening echt geen zin in samenwerken, dan kan je er ook voor kiezen om de afstandsbediening van de tv voor je televisie te blijven gebruiken.

 


Hi en welkom op ons forum @Floris3!

Het kan soms even zoeken zijn naar de code die werkt voor jouw tv. Er zijn verschillende manieren waarop je de TV+ afstandsbediening kunt koppelen. We hebben informatie verzameld in onderstaand topic. Als het daarmee niet lukt, zoek dan nog even rond op het forum. Hebben je TV en afstandsbediening echt geen zin in samenwerken, dan kan je er ook voor kiezen om de afstandsbediening van de tv voor je televisie te blijven gebruiken.

 

Ik heb alles codes geprobeerd op deze manier alleen heb nog niet de juiste gevonden. De afstandbediening van de tv kan niet op jullie kpn ontvanger omdat die geen Bluetooth ondersteunt. Ik hoor graag of u nog codes heeft


@Floris3 Dat is jammer. Ik kan je alleen helpen aan de informatie die in bovenstaande artikel staat, en de codes die je kunt vinden op kpn.com/afstandsbediening. Andere codes heb ik helaas niet voor je.