Skip to main content

Gekocht: Soundbar voor TV met subwoofer, 28 Inch TV Speaker 60W Bluetooth 5.0 DSP Geluidseffect PC Theater Aux Home Surround SoundBar 2.0 Stereo met beugel Voor 40-60 Inch TV

 

Maar hoe te koppelen?

Het merk Winnes staat niet in de lijst. Dan wordt dat niet ondersteund en zul je voor het volume de Winnes afstandsbediening moeten blijven gebruiken. (heb even in de pdf gekeken)

Overigens zou volume het enige zijn wat ondersteund wordt bij een audio systeem. Niet eens aan en uit zetten.


Ik hoop dat KPN dat gaan aanpassen, Winnes is een merk wat veel op BOL.com wordt verkocht.


"veel”

Heb je inzicht in de verkoopcijfers? 😎

Ik had er tot vandaag i.i.g. nog nooit van gehoord. Gezien de prijzen zit het 'laag’ in de markt. Wat "geen ondersteuning” geenszins vergoelijkt.


Ik hoop dat KPN dat gaan aanpassen, Winnes is een merk wat veel op BOL.com wordt verkocht.

BOL.com, Amazon maar daarmee is het inderdaad wel gezegd. Het nadeel is, als ze Winnes toevoegen, dan zouden ze in principe bijna iedere soundbar uit China moeten gaan ondersteunen omdat velen ervan op BOL en Amazon te vinden zijn.

 


Zou wel fijn zijn om toch de soundbar van Winnes/yunang te kunnen koppelen aan de afstandsbediening van de kpn box, want waarom zouden alleen de grote duurdere merken in aanmerking komen voor deze mogelijkheid?


Ook al kun je instellen dat je het volume van de soundbar met de kpn afstandsbediening kunt doen, je moet nog wel de soundbar aan en uit zetten met diens eigen afstandsbediening. @Phia47 .

Ik vond het nog onhandiger en heb 't weer teruggedraaid op m'n kpn afstandsbediening.