Skip to main content

Ik heb vandaag het KPN + pakket gekregen en geïnstalleerd. Nu heb ik favoriete zenders dmv het ‘hartje’ aangevinkt, maar hoe krijg ik deze in een lijst te zien zodat ik alleen door de favorieten kan scrollen? Helpdesk weet dit niet.

Die functionaliteit is er (nog) niet.

Alleen onder "Nu op TV" is er een tabje "favorieten" die daar gebruik van maakt.


Wat jij wilt, een zenderlijst met alleen de door jouw gekozen zenders actief, kan niet. Of nog niet.

Je kunt de gekozen lijst alleen zien via Nu op TV en dan favorieten selecteren.


Via Home knop - Nu op TV - Favorieten. Hier vindt je die als favorieten gemarkeerde zenders (als tegels) terug.


Inderdaad dank je 


Wanneer wordt dit weer beschikbaar gemaakt? Dit is wel erg omslachtig en een achteruitgang tov de vorige versie. Wie wil nu een voor een dit gaan regelen en telkens langs 100+ zenders zappen die je niet wilt zien?


Volstrekt eens met Martin1969! Biedt de mogelijkheid om te zappen langs je eigen favorieten. Ik hoef alle buitenlandse shit niet te zien.


Hmmm
Jaren geleden had, ik dacht Casema, al zoiets.
Ik mis diefunctie best wel bij dat grote zenderaanbod.
Niet dat ik minder keuzes wil maat mijn favo's in een overzichtelijk rijtje is toch wel heel erg mooi.


De tip van Joris62 gaat helaas bij mij niet op.

Gemis hoor. Benieuwd wanneer het wel (weer) beschikbaar is. Ben met mijn overstap er niet op vooruit gegaan.


Graag mogelijkheid om favoriete zenderlijst aan te maken. Is een belangrijke functionaliteit, die er wel was in mijn vorige setup box 


Wij hebben er ook problemen mee,geef mij maar de oude versie terug. De oude versie is ook gebruiks vriendelijk .

Je moet zo veel knoppen drukken, wil je ergens zijn, bijvoorbeeld, terug kijken, wat je hebt op genomen. 

Deze nieuwe versie, is niet of bijna geschikt voor ouderen. 


Klopt. Had ik ook last van en ik gebruik ook helemaal geen google etc welke ook erg aanwezig is op het kastje. 


Ik heb sinds gisteren een nieuw kastje en een nieuwe afstandsbediening. De rommelige schreeuwerigheid viel me rauw op het dak. Ik heb inmiddels mijn favoriete zenders met een hartje aangemerkt en begrepen dat ik die via home en Nu op TV in beeld zou moeten kunnen krijgen. Wanneer ik via home Nu op TV op het scherm heb, zie ik echter nergens een tabje voor favorieten. Is dat bij de nieuwste versie weg?


Net geïnstalleerd. Fijn dat je apps kunt installeren. MAAR ook ik ben zeer ontevreden over het feit dat ik geen favorietenlijst kan maken en dat als standaard kan instellen. Een jaar geleden kon dit nog wel. Als Ziggo het kan waarom KPN dan niet? Toen ik het pakket aanvroeg in een kpn winkel heb ik het nog gehad over het instellen van een favorietenlijst en is er niks gezegd. @Kpn doe iets met de feedback! Zo te lezen is dit een belangrijk item voor veel klanten! 


Die functionaliteit is er (nog) niet.

Alleen onder "Nu op TV" is er een tabje "favorieten" die daar gebruik van maakt.

 

Zie punt 3 in de feature requests KPN TV+.


Je kan een favorieten lijst voor je apps maken.

Alleen niet in een bepaalde volgorde zetten.

Klik op apps en klik op favoriete apps.

 


Je kunt de favorieten niet selecteren, de hartjes, waar zij over hebben, werkt ook niet.


Via Home knop - Nu op TV - Favorieten. Hier vindt je die als favorieten gemarkeerde zenders (als tegels) terug.

Als je zapt in de favorieten zapt die gewoon door met niet favorieten 


Is er al enig zicht of/wanneer deze update komt? Ik vind het tot nu toe een flinke achteruitgang in gebruiksvriendelijkheid door het rommelige overzicht. Dat zal best wennen, maar een favorietenlijst in de gidsfunctie vind ik echt onmisbaar. Nu moet ja langs ALLE zenders, ook radiozenders en niet beschikbare zenders. Zeer omslachtig!!

 


Is er al enig zicht of/wanneer deze update komt? Ik vind het tot nu toe een flinke achteruitgang in gebruiksvriendelijkheid door het rommelige overzicht. Dat zal best wennen, maar een favorietenlijst in de gidsfunctie vind ik echt onmisbaar. Nu moet ja langs ALLE zenders, ook radiozenders en niet beschikbare zenders. Zeer omslachtig!!

 

De wens is er nog altijd, maar wanneer het gaat komen, kan ik niet zeggen.

Hou voor update onderstaand topic in de gaten:

 


Kort (3 dagen) geleden overgestapt naar KPN. Algemene indruk is wel goed.

Maar dat omslachtige gedoe met de favoriete zenders is wel een ENORME tegenvaller. Dom ook van mij om dat niet eerst te onderzoeken. Zoals ik dat tot nu toe wel steeds gedaan had bij overstappen naar een nieuwe provider (de laatste keer een jaar of 10 geleden),

Ik ging er (onterecht, zo blijkt) vanuit dat dat ondertussen wel gemeengoed was. Zeker met de aantallen zenders die er tegenwoordig zijn. Argwaan had ik niet, want op tv.kpn.com werkt het wel (gids toont gewoon alleen de favoriete zenders als je daarvoor kiest).

Dus inderdaad, zoals de poster van de requestlijst al zegt, misschien moet het een NoGo worden, ik zit nog in de bedenktijd. Maar ja, om nou alles weer te deinstalleren etc. Het zou fijn zijn als het bovenaan in het prio-lijstje komt. Want blijkens de berichten ben ik niet de enige die hierover valt.

Een workaround is om in de KPN TV app of met tv.kpn.com door de (favorieten!)gids te navigeren en zo je opnames in te stellen. Maar het blijft omslachtig.


Het is allemaal zoooo omslachtig. Kan niet wachten om weer naar ziggo te kunnen. Als ik dan nu zou doen zou ik 900 euro boete moeten betalen…is toch van de zotte!!!!


Ziggo werkt nu met de Next Mini en van mijn zus hoor ik daar ook veel klachten / problemen over.

 

Ik denk dat je even aan de nieuwe DIW7022 moet wennen.

En is een favorieten overzicht wel echt nodig?

Wij hebben het ook niet meer en om eerlijk te zijn, we missen het ook niet. 

 

Er zijn wel veel ideeën, zie ook hier.

 

En zie hier voor dingen die KPN zo wie zo gaat oplossen. 


Ziggo werkt nu met de Next Mini en van mijn zus hoor ik daar ook veel klachten / problemen over.

Het zal me een zorg zijn dat over de Next Mini ook veel klachten zijn, we zijn hier bij KPN en daar hoort het gewoon goed en gebruiksvriendelijk te werken.

 

Ik denk dat je even aan de nieuwe DIW7022 moet wennen.

Dat kan je niet menen als we het hebben over het ontbreken van de functionaliteit om eigen zenderlijsten op te stellen en zelfs om zenders onzichtbaar te maken.

Voor mij is dat een absolute NoGo.


Ziggo werkt nu met de Next Mini en van mijn zus hoor ik daar ook veel klachten / problemen over.

Het zal me een zorg zijn dat over de Next Mini ook veel klachten zijn, we zijn hier bij KPN en daar hoort het gewoon goed en gebruiksvriendelijk te werken.

 

Ik denk dat je even aan de nieuwe DIW7022 moet wennen.

Dat kan je niet menen als we het hebben over het ontbreken van de functionaliteit om eigen zenderlijsten op te stellen en zelfs om zenders onzichtbaar te maken.

 

 

Wat is er aan de hand @wjb 

Ik mag mijn mening toch geven of mag dat niet meer?

En er was toch geschreven: “Kan niet wachten om weer naar ziggo te kunnen” en daar ging ik op in.

En @wjb ik zet toch ook de link naar jouw mooie topic erbij?

 

RESPECT s.v.p. 

Dank u. 😉😊


joop2011 schreef:

Wat is er aan de hand @wjb 

Ik mag mijn mening toch geven of mag dat niet meer?

Natuurlijk mag je jouw mening geven en ik mag daar uiteraard ook weer een reactie op geven.

Jammer dat je dit blijkbaar als een pereoonlijke aanval ziet, maar niets is minder waar.

Ik ben het alleen volkomen oneens met jouw stellingen en dat zal ik dan natuurlijk ook niet onder banken of stoelen steken.

Het is voor mij een zeer belangrijke functionaliteit die ontbreekt en zolang die functionaliteit er niet is zal ik niet overstappen op TV+, zelfs niet als de "oude" TV ontvangers niet meer geleverd zouden kunnen worden. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit ook voor anderen geldt en dat de overweging om over te stappen naar een andere provider vanwege het minder goed werken van het TV product mijns inziens dan ook zeer valide is.


Reageer