Skip to main content

Ik heb vandaag het KPN + pakket gekregen en geïnstalleerd. Nu heb ik favoriete zenders dmv het ‘hartje’ aangevinkt, maar hoe krijg ik deze in een lijst te zien zodat ik alleen door de favorieten kan scrollen? Helpdesk weet dit niet.

@wjb 

Hartelijk dank voor je reactie. 

 

Zenders verbergen vind ik ook wel makkelijk. De lijst in “De gids” is inderdaad lang.

Maar ik maak me, zoals je begrijpt, verder niet druk over.

De DIW7022 heeft ook voordelen en hopelijk na nog een paar updates is het wat hij moet zijn.

En ik hoop dat deze functie, die jij aangeeft, er ook bij zit. 😉


Maar ik maak me, zoals je begrijpt, verder niet druk over.

Ik wel want dit is voor mij een absolute NoGo. Ik heb een gruwelijke hekel aan functionaliteit die niet gebruiksvriendelijk is en al helemaal niet als dezelfde functionaliteit in een eerdere versie van het product (TV kijken) wel gebruiksvriendelijk was. Het is mijns inziens een enorme achteruitgang.


Sinds gisteren verhuisd en overgestapt van Ziggo naar KPN. Ziet er allemaal prima uit en makkelijk te installeren, maar inderdaad, wat een omslachtigheid om door honderden zenders te moeten scrollen, als je er maar twintig bekijkt! Waarom al die schreeuwerige knoppen van apps op de (foeilelijke) afstandsbediening en niet een knopje ‘favorieten’? Er valt dus toch wel iets te verbeteren KPN!


@JosHessels 

Staat in de wensenlijst gemaakt door @wjb 

Zie ook hier.  Punt 3


En is een favorieten overzicht wel echt nodig?

JA! Althans voor mij wel.

Ik zou graag een iets betere Favorieten functie hebben die minimaal doet:

  • alleen favorieten tonen in TV gids
  • alleen favoriete zenders tonen tijdens zappen

Ik zal alvast Plus pakket uitzetten, dat scheelt weer.

Ik heb altijd een (hele beperkte) Favorieten lijst waar ik doorheen scrol. Zelden ga (althans ging) ik direct naar een zender.

 


En is een favorieten overzicht wel echt nodig?

JA! ...

Zelden ga (althans ging) ik direct naar een zender.

Mijn favorietenlijstje ligt nu als papiertje binnen handbereik, met kanaalnummers.

Toets nu idd maar direct de kanaalnummers in (de meeste ken ik nu wel uit mijn hoofd). Toch gek dat dat in deze tijd nog zo moet...


En is een favorieten overzicht wel echt nodig?

JA! ...

Zelden ga (althans ging) ik direct naar een zender.

Mijn favorietenlijstje ligt nu als papiertje binnen handbereik, met kanaalnummers.

Toets nu idd maar direct de kanaalnummers in (de meeste ken ik nu wel uit mijn hoofd). Toch gek dat dat in deze tijd nog zo moet...

Ik denk dat ik max. 10 zenders regelmatig bekijk…. die zitten grotendeels op volgorde op een na en die ken ik uit m'n hoofd… ik realiseer me dat ik me wel red.

Ik zag iemand dit benoemen als een hele belangrijke functie. Dat vind ik in principe ook. Echter, ik zat tot gisteren op iTV en heb bewust de overstap gemaakt vanwege (als het goed is) gemak met streamingdiensten en neem eventuele hick-ups voor lief want bespaar ook aardig wat per maand.


Vandaag de nieuwe TV+ box nog maar weer eens aangesloten. Heb deze al ruim een half jaar. Helaas nog steeds geen mogelijkheid om voorkeurzenders in te stellen, wat een aanfluiting. Gewoon ergerlijk om steeds door de hele lijst van zenders te moeten scrollen die ik allemaal niet wil.

Wanneer dit niet wordt opgelost ga ik serieus overwegen om weg te gaan bij KPN.


Vandaag over op de nieuwe box maar voelt nu hierdoor aan als achteruitgang. Hoe is dat mogelijk zeg. Hoelang gaat dat nog duren? Staat inmiddels al een jaar op de backlog vermoed ik. Graag wat meer prioriteit aan geven! 


Ja erg jammer dat ik al die zenders moet zien die me niet interesseren. Ik ga dit maar even aankijken, zo moeilijk moet dit niet zijn kpn! 


Vandaag heb ik de nieuwe KPN TV + geactiveerd en mij suf gezocht naar hoe ik de zenders eenvoudig achter elkaar kan zetten via favorieten. Toen toch maar eens gaan googlen en nu blijkt dat dit niet mogelijk is?? Dat is een basis functionaliteit die ik volgens mij al 25 jaar heb. Dat is niet KPN+ maar KPN dubbel min. Wat me helemaal zorgen baart is dat ik zie dat mensen op het forum er al maanden last van hebben?? Via de omweg is het totaal onpraktisch. Ik wil gewoon plussen en minnen en niet naar een submenu elke keer als ik wil zappen. KPN wanneer is dit opgelost?! En anders ga ik kijken of ik me nog kan herroepen op mijn aankoop. Dit zijn geen kleine maar grote aandachtspunten die je mag verwachten dat ze werken. 

 


Ik zou maar gaan herroepen want ik wacht hier al bijna een jaar op en het wordt nog steeds niet opgelost. Ik heb gelukkig nog het oude TV modem niet terug gestuurd en dit weer aangesloten en daar kan ik wel voorkeurzenders instellen. Maar dat is niet zoals het zou moeten, het TV+ kastje staat hier dus werkloos in de kast. KPN lost het niet op blijkbaar. 


Reageer