Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik de KPN haardvuur screensaver weer uit?

• December 23, 2025
  • 4 reacties
  • 418 keer bekeken

hallo ik krijg de kpn haardvuur screen saver niet uit heb alle opties welke jullie aangegeven doorlopen echter krijgt alleen kpn haardvuur en niet kunst

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Peter777, het haardvuur is nu voor de feestdagen beschikbaar inderdaad. Je kunt het uitzetten via de instellingen als je er geen behoefte aan hebt, daar kan je kiezen wat voor screensaver je wilt bij radiozenders of overal: Haardvuur screensaver instellen. Je kunt de stappen die daar worden genoemd volgen en een andere screensaver kiezen als je die wilt.

Brandweer bellen?

Hij is flauw, maar ik moest er wel om lachen 😄

4 reacties

• December 23, 2025

Brandweer bellen?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Welkom op de community ​@Peter777, het haardvuur is nu voor de feestdagen beschikbaar inderdaad. Je kunt het uitzetten via de instellingen als je er geen behoefte aan hebt, daar kan je kiezen wat voor screensaver je wilt bij radiozenders of overal: Haardvuur screensaver instellen. Je kunt de stappen die daar worden genoemd volgen en een andere screensaver kiezen als je die wilt.

Brandweer bellen?

Hij is flauw, maar ik moest er wel om lachen 😄

• Nieuwkomer
  • January 12, 2026

Kan haardvuur nog steeds niet uitzetten. Ook na herstarten blijft die gewoon aan staan.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JPG, als je de stappen op mijn 2e link volgt, lukt het dan ook niet? Via die weg kan je zelf kiezen welke screensaver je wilt hebben.