Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik de Louis de Kat Screensaver terug op mijn TV+ ontvanger?

• February 24, 2026
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Wij hebben in huis iets moeten installeren waardoor alle stroom overal van afging en alles ook weer opnieuw moest opstarten dus ook het KPN modem dat even lang off line was. Toen dat gebeurde en alles echt even lang off line was (ook KPN TV+) zag ik een hele leuke en vooral mooie KPN screensaver van KPN Kat Louis opgestart worden. Alhoewel alles best wel lang off line was en even niet werkte starte het KPN TV+ boxje op met deze werkelijk prachtige en hele leuke screensaver.

In deze screensaver was ook de klok en de weerplaza temperatuur aanduiding te zien.

Mag ik KPN vragen deze Louis de KPN kat door te zetten naar alle KPN TV+ gebruikers ?. Het is zo’n mooie en leuke KPN screensaver voor de tv !. Zonde dat die nu voor alle KPN TV+ gebruikers niet is in te stellen. De haardvuur en Rijksmuseum screensaver zijn prachtig maar de Louis de KPN kat screensaver is echt nog veel en veel mooier maar vooral leuker. Echt mooi gemaakt.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@HansBakker , de wens is doorgegeven aan het TV Team en ze waren schijnbaar sowieso al van plan om wat extra screensavers toe te voegen dus Louis nemen ze nu ook mee als suggestie! 

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 26, 2026

Goedemorgen ​@HansBakker en dank voor jouw bericht :)

Het blijkt maar weer dat Louis ontzettend populair is, en terecht ook natuurlijk! Kan me daarom ook heel goed voorstellen dat je deze graag in zou kunnen stellen als screensaver. Ik kan helaas niks beloven maar ga dit verzoek doorgeven aan ons TV team en dan is het even afwachten wat daar uit gaat komen! In ieder geval waardeer ik je verzoek en dat je dit via deze weg ook kenbaar maakt, super!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 26, 2026

Nog nooit een Louis de Kat screensaver gezien op de TV+ box.

Wel:

Sport en Entertainment

Rijksmuseum

Tijd+datum / stationsnaam radio

Haardvuur

Zwart beeld

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2026

Hoi ​@HansBakker , de wens is doorgegeven aan het TV Team en ze waren schijnbaar sowieso al van plan om wat extra screensavers toe te voegen dus Louis nemen ze nu ook mee als suggestie! 

hen-jo
Deelnemer
  • Deelnemer
  • March 6, 2026

Hebben jullie ook screensavers van een aquarium?

Daar ben ik al lang naar op zoek maar tot nu toe niet gevonden

Groet uut de achterhoek 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2026

Er is geen screensaver voor een aquarium via de radio kanalen. Maar wel weer een leuk idee. 🙂

De oudere boxen hebben via een app een aquarium maar dan moet je ergens anders het radio geluid vandaan halen. 

Net als dat je een aquarium via Youtube afspeelt, want dat kan wel met de nieuwe boxen.