Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik een favoriete zender toegevoegd op TV+ app?

• May 11, 2025
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe krijg ik een zender toegevoegd aan mijn favoriete zenders op mijn Andriod mobiel? Verwijderen lukt wel maar toevoegen. TV Gids Start  ingedrukt maar ik zie geen lijst van niet favoriete zender waar ik een nieuwe favoriet kan kiezen.

Beste antwoord door Noordzee

Ok ​@Ruiten ,

Ga dan rechts bovenin op dat blauwe tekentje klikken en kies dan “alle zenders”. En dan kun je weer naar hartelust nieuwe favorieten kiezen. 

Dan weer dit uitvoeren: 

Hallo ​@Ruiten ,

Kies onderin voor Gids. En daar zie je dan eventjes allerlei hartjes verschijnen achter de zenders. Via Start en opnieuw Gids kin je daarna ook andere zenders toevoegen door op het hartje te klikken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 11, 2025

Hallo ​@Ruiten ,

Kies onderin voor Gids. En daar zie je dan eventjes allerlei hartjes verschijnen achter de zenders. Via Start en opnieuw Gids kin je daarna ook andere zenders toevoegen door op het hartje te klikken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2025

Hallo ​@Ruiten ,

Lukt niet. Eerst weer Gids daarna Start en  daarna Gids krijg ik alleen de geselecteerde favoriete zenders.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 12, 2025

Ok ​@Ruiten ,

Ga dan rechts bovenin op dat blauwe tekentje klikken en kies dan “alle zenders”. En dan kun je weer naar hartelust nieuwe favorieten kiezen. 

Dan weer dit uitvoeren: 

Hallo ​@Ruiten ,

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Ruiten. Welkom op de community! Is het inmiddels gelukt om een zender toe te voegen aan je favorieten via de Android-app? Zoals Noordzee aangeeft: kies onderin in de app voor Gids. Je ziet dan tijdelijk hartjes verschijnen achter de zenders. Wil je ook controleren of je de nieuwste versie van de app gebruikt?

Bedankt voor je heldere antwoord, ​@Noordzee! 👍

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 13, 2025

Door op het omcircelde deel te tikken komen hartjes. Door daarop te tikken zet je zenders aan of uit in favorieten. 

Boven in rechts zie je nog net een stukje van een knop, naast vandaag. Als je die in beeld schuift 😉kun je kiezen tussen Alle zenders, Buitenshuis te bekijken of Favorieten. Om zenders aan Favorieten toe te voegen moet ie natuurlijk op Alle zenders staan zoals ​@Noordzee al aangeeft.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 14, 2025

Bedankt, gelukt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 14, 2025

Helemaal mooi 👍. En graag geholpen natuurlijk.