Kan ik mijn huidige box omruilen voor de nieuwe kleine uitvoering?
Ja, als je geen vast contract hebt. Dan kun je het abonnement omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan krijg je de nieuwe tv ontvanger. Anders niet.
Je gaat dus ook de prijs van het nieuwe abonnement betalen. Dat kan goedkoper uitvallen. Maar ook duurder. Sinds kort moet er bij het nieuwe abonnement betaald worden voor opnemen. Heb je nu gratis opnemen?
Hallo
Je kunt (mits contractvrij) de nieuwste ontvanger krijgen door jouw abonnement te verlengen.
Dat kan ook via internet via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Kan ik mijn huidige box omruilen voor de nieuwe kleine uitvoering?
Het makkelijkste is om gratis 0800-0402 te bellen.
Je moet wel contractvrij zijn.
Je abonnement wordt dan aangepast naar KPN tv+
P.S.
Laat je niet verblinden door de feature request topic.
Daar staat heel erg veel wensen in. (te veel naar mijn mening).
Ik ben dik en dik tevreden over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
Of ik wensen heb, zeker (maar niet zo heel erg veel)
Mijn grootste wens is: Opnames ook in de originele stream.
Ja, als je geen vast contract hebt. Dan kun je het abonnement omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan krijg je de nieuwe tv ontvanger. Anders niet.
Je gaat dus ook de prijs van het nieuwe abonnement betalen. Dat kan goedkoper uitvallen. Maar ook duurder. Sinds kort moet er bij het nieuwe abonnement betaald worden voor opnemen. Heb je nu gratis opnemen?
Ik begrijp hieruit dat je bij een 2de KPN tv ontvanger geen gratis opname pakket meer krijgt.
Klopt dat?
In het schema van
Wel jammer voor nieuwe klanten of klanten die overstappen.
Ik begrijp hieruit dat je bij een 2de KPN tv ontvanger geen gratis opname pakket meer krijgt.
Klopt dat?
In het schema van
Wel jammer voor nieuwe klanten of klanten die overstappen.
Dat is al een aantal weken niet meer zo voor nieuwe klanten of klanten die overstappen op TV+.
Dank je voor de informatie
Wel jammer, zo verdwijnen er steeds meer extra's.
Graag gedaan
Ik zet natuurlijk ook niet voor niet altijd dit zinnetje erin:
Dat heeft voordelen en nadelen.
De topicstarter kan dan aan de hand van het schema zelf beoordelen of de overgang (met verlenging) naar TV+ gunstig is of juist niet. Dat is voor iedereen anders. Er zijn genoeg klanten die (zoals ik bijvoorbeeld) niets geven om opnemen. En bij anderen is bv juist een ESPN-pakket of wat anders belangrijk.
Hoi Eelco,
Ik zou ABSOLUUT NiET weer kiezen voor TV+. Als ik met terugwerkende kracht terug kan naar de Arris dan zou ik dat meteen doen.
Lijkt wel leuk, nieuw kastje maar is bij ons, ondanks mooie Fritzbox, bedraad aangesloten en meer dan genoeg bandbreedte, 1 groot drama.
Veel vreemde storingen, meerdere keren vastlopen van de launcher of/of kastje. Dus spontane reboots. En als je geen spontane reboots hebt dan moet je het kastje zowiezo om de dag opnieuw opstarten om er een beetje snelheid in te houden. Alles is (veel) trager! Gids, menu etc.
Succes met het maken van je keuze..... 🫣
Dit kan aan de Fritzbox liggen.
Probeer het eens, indien mogelijk, met de modem / router van KPN. (Experibox of Box12)
En als je geen spontane reboots hebt dan moet je het kastje zowiezo om de dag opnieuw opstarten om er een beetje snelheid in te houden.
Ik reboot mijn TV+ Box nooit en deze behoudt gewoon z'n snelheid. Een TV+ Box behoort, net als de "oude" TV ontvangers sowieso 24x7 te blijven werken en zou eigenlijk nooit herstart moeten hoeven worden.
Dit kan aan de Fritzbox liggen.
Probeer het eens, indien mogelijk, met de modem / router van KPN. (Experibox of Box12)
Lijkt me stug dat het vastlopen van de launcher ligt aan de Fritzbox.
Bv switch van opname, of app als F1 tv laat de boel ook clippen. Terwijl lineair kijken geen problemen geeft.
Deze heb ik niet, we zijn rechtstreeks vanaf XS4all overgestapt naar KPN. De Fritzbox zat destijds bij XS4All. En bij de overstap hebben we niks gekregen, alles bleef zoals het was.
Ik kan dat niet. Maar misschien mijn collega van de telefonische klantenservice wel. Je kunt een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.