Skip to main content
Vraag

Hoe stel ik Goal Alerts in en bekijk ik samenvattingen van mijn favoriete club in de KPN TV+ app?

• December 16, 2025
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Dit topic staat in de KPN nieuwsbrief, in te stellen in de KPN TV+ app maar waar specifiek?

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 16, 2025

Hallo ​@Ronald Kroos ,

Kies onderin voor Sport. 

Kies selecteer teams.

Je ontvangt dan Goal Alerts en meldingen van de laatste updates.  Je kunt ook samenvattingen bekijken. 

bron: 

Meer voetbal in de TV+ apps

In de TV+ apps voor mobiel en tablet voegt KPN ook het onderdeel voor samenvattingen toe. Zo kun je direct na de wedstrijd al de samenvatting bekijken.

Ook kun je goal alerts instellen. Zo krijg je direct bericht op je telefoon of tablet als er een doelpunt is gescoord!

Om dit aan te zetten ga je in de app naar Sportsectie (onderaan in de menubalk). Kies dan bovenaan voor Selecteer Teams om bij het selectiescherm uit te komen.

De afbeeldingen zijn gemaakt op een toestel dat ingesteld staat op Engels. Heb je jouw toestel, of de app zelf, op Nederlands staan, dan krijg je dit gewoon in het Nederlands te zien.

In het selectiescherm worden alvast enkele clubs voorgesteld. Als je deze wilt volgen, klik erop. Het hartje wordt dan blauw. Zit jouw favoriete team er niet bij? Gebruik het zoekveld. 

De afbeeldingen zijn gemaakt op een toestel dat ingesteld staat op Engels. Heb je jouw toestel, of de app zelf, op Nederlands staan, dan krijg je dit gewoon in het Nederlands te zien.

Nadat je favoriete clubs hebt ingesteld krijg je een pop-up om te kiezen of je Goal Alert notificaties wilt ontvangen, en voor welke clubs. Bevestig je selectie met de blauwe knop.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 16, 2025

Beschikbaar in de app voor mobiele apparaten. Smartphones en tablets. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 16, 2025

Staat in mijn uitgebreide reactie hierboven ook. Maar ik zal het daar ook nog even vet maken, dan is het duidelijker. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2025

Als het goed is dan is het gelukt. Dank allemaal!