Skip to main content

Hoe kun je 2 tv plus boxen synchroniseren in dezelfde ruimte????

 

Het lijkt me (nog) niet mogelijk. Ben eindeloos op zoek geweest naar een mogelijkheid dit te doen maar nog zonder resultaat. Zo makkelijk dit met de Apple TV is, zo lastig lijkt dit met de TV+. 
 

 


@Berteman de topicstarter hier heeft het over "dezelfde ruimte". Ik vermoed dat er dus beeld en geluid bedoeld wordt als beide kastjes op dezelfde zender staan. Dat loopt misschien nu niet helemaal precies gelijk.


Da’s inderdaad ook mogelijk, @Nick83. Dat beeld en geluid niet altijd synchroon lopen, wanneer meerdere ontvangers aanstaan, ervaar ik ook. Zowel (elders)  met de TV+ als (thuis) met de VIP 5202. 


Vervelend 😉 als op het ene toestel de aanval nog bezig is ⚽️,
terwijl ze op het andere toestel al staan te juichen 👏.


Bij één tv in ieder geval het geluid uit laten. 

Verschil zal altijd enkele milliseconden zijn via de kpn ontvangers. Bij afstemmen op zelfde kanaal. 

Tussen 1, 191 en 661 zijn de onderlinge (tijd)verschillen groter. 

Via app kan verschil groter zijn bij gebruik zelfde kanaal. 

Nota bene. Bij vertoning in publieke ruimte, ook bij club met leden, is minimaal Videma licentie vereist. 


Dank nu opgelost door tv geluid via mijn heos (denonversterker en heos boxen af te spelen! Dat loopt nu ook synchroon eerder niet. Via tv van belang om programma op dezelfde zender te zetten bv net bij het journaal op 1 bij beide geen vervorming maar bij 1 kast op 1 en de ander op 2  wel.!!


Reageer