Skip to main content

Ik kan een item uit mijn kijklijst niet verwijderen. 
hoe doe ik dat

Beste ​@Spch welke kijlijst van welke (streaming) dienst?

In de mijn kpn app. In mijn kijklijst kan ik een item niet verwijderen

In TV+ app kun je op de 3 verticale puntjes rechts onderaan drukken, en dan Verwijderen uit kijklijst kiezen.

bij mij staan maar twee opties bij de drie puntjes. Nl. 1 meer info en 2. Favoriete zender verwijderen. Helaas

Vreemd.  Ook geen mogelijkheid onder “Meer informatie”?

Heb je een recente app versie? (Ik heb 08.68.01 iOS)

Misschien een verschil tussen iOS en Android?

Kon je andere programma’s wel verwijderen uit de kijklijst?

Ik heb app versie 08.69.01

eerder had ik geen items in de kijklijst. 
en bij meer informatie is alleen informatie over het item dat ik in de kijklijst gezet heb. 

OK.  Ook na bijwerken naar versie 08.69.01 werkt het bij mij nog op iPhone.

Misschien helpt het om de app geheel te verwijderen, en opnieuw te installeren.

Zo niet:

• Had je dat item zelf toegevoegd, of verscheen het opeens in de kijklijst?
  • Kun je zelf een item toevoegen aan de kijklijst?
  • Kun je die daarna weer verwijderen uit de kijklijst?

Dus je ziet ook geen Verwijderen van kijklijst knop op meer informatie scherm?

Hallo ​@Spch, om wat voor apparaat gaat het hier? Android of Apple? 
Zelf heb ik een Android telefoon en kan ik wel "gewoon" dingen verwijderen die in de Kijklijst staan. 

Apple

Ik weet niet hoe dit item in mijn kijklijst is gekomen. Kan nu niets in de kijklijst toevoegen. 
maar ik wil dit item uit de kijklijst verwijderen. Maar dat lukt niet

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en daarna opnieuw te installeren?

Ga ik doen

Opnieuw gedownload maar t zelfde probleem 

Het lijkt erop dat programma’s ouder dan een week inderdaad niet meer te verwijderen zijn uit de kijklijst.  En ze worden blijkbaar soms(?) ook niet automatisch verwijderd…

Bijvoorbeeld: afl The Great British Bake Off van 10 mei, was 5 dagen geleden nog wel te verwijderen uit de kijklijst, nu niet meer

(TV+ iOS versie 08.69.02)

Waardeloos

KIJKLIJST valt feitelijk onder “terugkijken via de gids”. Dit kan tot 1 week na uitzending. Daarna zou het automatisch moeten verdwijnen. Ik zag n.a.v. dit topic op mijn mobiel nog een oude in de kijklijst, en een nieuwe. In de app op tv was alleen de nieuwe te zien. De Android-TV, Android en iOS app zijn wat dat betreft gesynchroniseerd. 

Nou heb ik Android, maar het lijkt niet helemaal goed te in de mobiele versie. Overigens kon ik 'm wel verwijderen.

Ik zie ‘m nu ook niet meer in de kijklijst.  Zo te zien loop het automatisch verwijderen iets achter in de app, of wordt de lijst die je te zien krijgt automatisch ververst.

Hallo ​@Spch en andere meelezers. Er is hier sprake van een bug. Er loopt een ticket voor bij het team dat over de TV+ app gaat. 

Reageer