Skip to main content
Beantwoord

Hoe verwijder ik inloggegevens voor de KPN TV+ app?

• January 2, 2026
  • 9 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb bij kennissen mijn gebruikersnaam en wachtwoord aangemeld op hun telefoon zodat we daar op tv konden streamen nu wil ik niet meer dat er via deze telefoon ingelogd kan worden hoe kan ik hun eruit krijgen alleen nieuwe pincode werkt niet 

Beste antwoord door TDN

@Fraa Ga naar https://tv.kpn.com/instellingen/apparaatbeheer en verwijder de telefoon van jouw kennis.

9 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

Heb je het met het  TV abonneenummer (200000xxxxx) plus pincode gedaan?

Zo ja, dan zou een andere pincode moeten werken.

Of met een aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord.

Zo ja, pas het wachtwoord aan.

Daarna kunnen ze er niet meer in.

• January 2, 2026

In principe zou op die telefoon uitloggen genoeg moeten zijn. Dat werkt niet als er onthoud gegevens is aangevinkt.

De andere tip om het wachtwoord of pincode te veranderen zal waarschijnlijk pas effect hebben als er op de telefoon wordt uitgelogd. Althans dat is mijn persoonlijke ervaring na een pincode wijziging in het verleden.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 2, 2026

@Fraa Ga naar https://tv.kpn.com/instellingen/apparaatbeheer en verwijder de telefoon van jouw kennis.

• January 2, 2026

Dit is natuurlijk een hele stomme actie. Je moet nooit inloggen op een toestel van een ander. 

Verander in ieder geval eerst het wachtwoord van je MijnKPN account.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Ja volgens mij kunnen we het alleen veranderen als die persoon uitlogt of wij bij hun maar dat is nu het probleem ivm onenigheid kunnen we niet daar uitloggen en bij Netflix of andere kan dit allemaal wel wil de persoon eruit hebben op afstand maar kpn na bellen kon er ook niet veel mee en hadden geen oplossing maar kan ook aan kennis telefoniste liggen op dat ogenblik 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2026

Vraagje ben naar site gegaan heb nu telefoon onbekend inlog verwijderd is dat dan genoeg 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2026

Hun telefoon? Had je die van jezelf niet bij je??? Via jouw telefoon op hun wifi had je dan gewoon kunnen casten. 

Vraagje ben naar site gegaan heb nu telefoon onbekend inlog verwijderd is dat dan genoeg 

Die telefoon is dan uitgelogd. 

Had je ingelogd met abonnementsnummer? Dan hebben ze sowieso nog je kpn tv pincode nodig om weer in te loggen. 

Met kpn id. Op een vreemd toestel nooit "onthoud dit apparaat" gebruiken. Indien wel dan wachtwoord KPN ID veranderen. Via MijnKPN

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 2, 2026

Als je alle apparaten behalve jouwe verwijdert, is het goed. Indien nodig moet je weer wachtwoord invoeren indien je per ongeluk een van jouw eigen telefoon verwijdert.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 5, 2026

Hi ​@Fraa,

Als je via de site dit apparaat hebt verwijderd, dan is dat genoeg tenzij ze jouw pincode weten of als die is opgeslagen op die telefoon. Daarom verstandig om nu ook je pincode te wijzigen. Dan is het niet meer mogelijk om er opnieuw mee in te loggen 🙂