Skip to main content

ik wil een bluetooth tv ontvanger  maar kom er niet uit hoe ik deze kan ontvangen .

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Als je een Hussel- of ouder abo hebt en je bent contractvrij dan kun je je abo aanpassen naar TV+, dan krijg je een Bluetooth-ontvanger @RoelDNP 


Hallo @RoelDNP ,

Je hebt hiervoor twee opties. 

Je kunt jouw huidige abonnement uitbreiden met het 4K-pakket. Dat kost 2,50 per maand extra en dan krijg je de VIP5202 ontvanger. Die ontvanger werkt met Bluetooth. Je kunt dit regelen via MijnKPN of via 0800-0402.

 

Je kunt jouw abonnement ook verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen, één van de voordelen is inderdaad bluetooth. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

Waarschijnlijk wordt jouw abonnement dan ook goedkoper dan dat je nu betaalt. Maar mogelijk verlies je oude voordelen! De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


bedankt voor de terugkoppeling ik had de service desk al gebeld.

echter wist ik niks van het 4K abonnement en ga ik nu naar KPN + waardoor ik inderdaad een stuk duurder uitkom.

bestaat het 4k abonnement nog wel? ik kan dit echt nergens vinden en het werd me dus ook niet geadviseerd door de servicedesk waardoor ik nu maar de stap heb gezet naar KPN+ 


Het 4K abo is mijns inziens zonde geld @RoelDNP , er zijn nog geen reguliere publieke en commerciële zenders die in 4K uitzenden, met de DIW7022 heb je al perfect beeld in HD