Skip to main content

Ik krijg het niet voor elkaar om de volgorde te wijzigen.

Kort op ok en links - rechts…. geen effect

Lang op ok, sorteren aanklikken in popup, links - rechts… ook geen effect.

Maar hoe dan??

Hee, @PeterG, da's ook toevallig...ik had net een app toegevoegd, en wilde die op een andere plek neerzetten...maar op de een of andere manier werkt het niet meer.…

Je moet, nadat je de OK-knop langer ingedrukt hebt, nog een keer kort op OK drukken.

Dan verschijnen er aan weerszijden pijltjes, en kan je met de pijltjestoetsen naar links dan wel rechts bewegen...maar het lukt momenteel dus niet…

Zal het straks op de andere ontvanger ook 's proberen.

 


Ik heb geen probleem, ga naar Apps, Mijn favoriete apps, Sortier favoriete apps, ga naar een app, OK,  links/rechst naar een gewens plek, pijl naar beneden, opslaan. Dus geen tweede OK


Ik doe volgens mij precies dat. En er gebeurt vervolgens niets. 

Nu maar op de ouderwetse manier gedaan. Oftewel opnieuw favorieten geselecteerd in de volgorde waarin ik ze wil.


Op mijn tweede ontvanger werkt het wel goed. (En hoef ik inderdaad geen tweede OK te geven). 

De andere is nu van de stroom, misschien werkt-ie straks wel weer wat dit betreft.


Ik ben daar vorige week mee gestopt. Bij mij kreeg ik het ook niet voor mekaar.


Het is ineens instabiel geworden...totnogtoe werkte het wel goed (op een van mijn ontvangers is het nog steeds goed trouwens). 

Maar er hebben dus meer mensen last van, @Alfons.


Goedemorgen @PeterG en de andere mensen die hebben gereageerd :)

Deze zijn we nog niet eerder tegengekomen dus dit signaal zullen we doorzetten naar de ontwikkelaars zodat zij hier eens naar kunnen kijken. In ieder geval bedankt voor het melden en hopelijk kunnen we dit probleem zo snel mogelijk verhelpen!


Ik ervaar hetzelfde probleem hier. Goed dat er nog is naar gekeken gaat worden. 


O...op mijn andere ontvanger werkt het sorteren inmiddels ook niet meer....!


Ik heb nog niet de allerlaatste update van de app binnen. Zou het kunnen dat een wijziging op de homepage in de nieuwe app met sorteren nu problemen geeft met sorteren in de oudere app versie op de ontvanger? Dat er een stukje code ontbreekt of gewijzigd is.


Heb zelf ook al een hele tijd dat het niet werkt op 1 kastje.
Na de update waar deze optie bij zat meteen mijn apps gesorteerd.
Volgens mij 2 of 3 weken later werkte het al niet meer.

Op het andere kastje werkt het wel…
Is het ook blijven werken na alle updates erna

 


Tussentijdse update, en een aanvullende vraag voor jullie allen. Het tv team heeft dit op hun testapparatuur niet kunnen reproduceren.

Toen ik dit op mijn eigen ontvanger vorige week probeerde had ik dat ik wel het selectiekadertje kreeg als ik op OK drukte. Maar dat vervolgens de app niet daadwerkelijk verplaatste als ik met de pijlen opzij ging. 

Probeer ik het nu weer, krijg ik ook geen selectiekader meer als ik op OK druk. Alleen een flitsje van het scherm omdat de pagina zich even snel herlaad.

 

Is een van deze twee dingen ook wat jullie nu nog steeds ervaren? Zo ja, wil je dan (als je dat niet al had gedaan) je forumprofiel invullen? En dan ook graag, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het serienummer (of nummers) van de ontvangers waar je dit op ervaart. Geef even aan hier als je dit hebt in- of aangevuld.

Misschien dat we daar iets uit kunnen afleiden.


Ik druk iets langer op ok op een app.

Een van de opties is sorteren. Die selecteer ik en druk op ok. En weg is 't en kan ik er niet mee verder. 

Ik kom niet eens aan de pijlen toe.

Het serienummer van mijn ontvanger hebben jullie als het goed is ( shyrin)


Het is het team gelukt om het te reproduceren, dus ze kunnen nu gaan kijken wat er precies misgaat. En hopelijk kunnen ze het snel fixen. Ik verwacht dat dit dat in een update gefixt wordt, dus houdt de Product Updates in de gaten.


Ik heb ook hetzelfde probleem.

Voor de zekerheid serienummer ook in mijn profiel geplaatst.

 

Heb voor nu maar even handmatig de favorieten gewist en op mijn gewenste volgorde ingevoerd (staan ze ook zoals ik wil 😀)

 


Update. Vandaag weer eens geprobeerd. Werkt nog niet.


Update. Vandaag weer eens geprobeerd. Werkt nog niet.

Klopt. Gisteren toevallig ook nog weer 'ns geprobeerd...maar doet het nog steeds niet. 

Moet waarschijnlijk onderdeel worden van een nieuwe update?


Ben ik weer.

Gisteravond wilde ik een (radio) app, MyTuner, toevoegen aan de favorieten. Maar wat ik ook doe, hij verschijnt niet in het rijtje op de startpagina. Onder selecteer favorieten heeft ie al een hartje. Steeds naar Apps en dan naar Gedownloade apps om hem te openen is ook niks. Bovendien gaat dat openen van Apps daar zéér omslachtig, zie onder.

Toen dacht ik, misschien is 9 het maximum. Dus 2 uitgezet, maar dat helpt ook niet.

En de volgorde aanpassen lukt ook nog steeds niet! 

Drama, dat Apps gebeuren op de TV+ box hoor. Nog een wonder, vind ik, dat ik enkele dagen geleden F1 TV kon downloaden EN toevoegen aan favorieten. 

Een app starten vanuit "gedwonloade apps” is ook drama. Je zou zeggen even klikken, maar dan start de box steeds opnieuw op. Nee…., je moet lang op ok drukken en dan ‘openen’ selecteren…. Had zo'n 5 x opnieuw spontaan opstarten nodig om daar achter te komen. Logica …. iets met een vestje.


@PeterG ,

Heb het zojuist ook geprobeerd. Bij gedownloade apps staat hij inderdaad wel, maar als favoriet is hij niet te zien.

De app openen vanuit gedownloade apps werkt bij mij ook niet. Na een seconde of 10 nadenken start hij opnieuw op met de app NLZiet.

Maar snel verwijderd. En de favorieten sorteren werkt inderdaad nog steeds totaal niet.

 


Grappig,

Bij mij werkt het starten vanuit de gedoenloade apps zonder problemen.

Wanneer ik iets langer ingedrukt hou, (volgens mij ook maar één seconde) verscijnt het keuzemenu (Openen, Toevoegen aan favorieten, Verwijderen app, Startscherm aanpassen).

 

Dat sorteren van de apps werkt bij mij ook nog steeds niet.

 

Donald


Het werkt nog steeds niet. Ook niet met 1.139.0. Oh ja, harde reset geen optie. Moet ik weer allerlei apps downloaden en op inloggen. Veel te onhandig. 

Heb de hoop opgegeven ooit nog te kunnen sorteren. Dan maar weer de favoriete apps opnieuw selecteren. 🤓


Klopt, ik ervaar dit zelf ook nog steeds.

 

Het is het team gelukt om het te reproduceren, dus ze kunnen nu gaan kijken wat er precies misgaat. En hopelijk kunnen ze het snel fixen. Ik verwacht dat dit dat in een update gefixt wordt, dus houdt de Product Updates in de gaten.

Het tv team heeft hier een technische melding voor openstaan, maar het is nog niet duidelijk wanneer het dan opgelost gaat zijn.


Werkt bij mij ook nog steeds niet

 


Bij mij ook nog niet @Ik76 . En dan te bedenken dat ik dit topic op 3 november 2023 ben gestart… 😒


Tsja beetje raar dat dit nog niet werkt


Reageer