Skip to main content
Beantwoord

Hoe werkt Sorteer favoriete apps op TV+

• November 3, 2023
  • 41 reacties
  • 1383 keer bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

• June 14, 2024

Als ik zo de problemen nog steeds rond tv+ zie ga ik echt nog niet overstappen. Ondertiteling is nog steeds matig, beeldkwaliteit bij opnemen en terugkijken nog matig en allerlei zaken zoals onder andere in dit onderwerp vermeld nog steeds matig….jammer hoor!

Ik dacht dat ik de enige was. Het werkt bij ons ook niet.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 24, 2025

In de huidige update zit een aanvullende fix voor het sorteren van apps. We zagen al wel dat dit nog niet alle gevallen oplost. Maar hopelijk wel die van jullie.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

Nee, update geïnstalleerd, maar op mijn eerste ontvanger (nog steeds dezelfde) werkt het sorteren nog steeds  niet. ​@Erik van KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • July 24, 2025

Ik heb de 1.195.2 nog niet. 

Maar heb er een hard hoofd in als ik ​@Ratonesque zo lees. 

Dus 🤞

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

Ik heb de 1.195.2 nog niet. 

Maar heb er een hard hoofd in als ik ​@Ratonesque zo lees. 

Dus 🤞

Nee, het schijnt moeilijk oplosbaar te zijn...heel erg is het niet, in de regels eronder staan de apps meestal wel wat dichterbij, maar ja, het zelf in kunnen delen is wel handig.

Op de andere ontvanger, die ik sinds dit voorjaar heb, werkt het vanaf het begin wel helemaal goed, ​@PeterG.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 28, 2025

Bij mij hielp deze update helaas ook niet. Gelukkig kon ik daardoor wel direct bij het team aangeven dat nog niet alles opgelost was, en hebben ze op mijn box kunnen meekijken. Dus hopelijk kan nu ook dit verholpen worden. Ik sorteer de apps niet heel vaak, maar als het dan ‘moet’ dan is het wel wat bewerkelijk om eerst weer alle favorieten te verwijderen en ze daarna in de goede volgorde weer aan te vinken :D

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • July 29, 2025

Nou, vannacht (?) is 1.195.2 gekomen.

Maar Sinterklaas was er niet bij. Hier werkt het sorteren nog niet.

Het is wel box specifiek. Ratonesque kan op z'n nieuwste box wel selecteren en op z'n oudere niet. Dat heeft ie in dit topic vermeld. Het is dus niet account specifiek.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 29, 2025

Nou, vannacht (?) is 1.195.2 gekomen.

Maar Sinterklaas was er niet bij. Hier werkt het sorteren nog niet.

Het is wel box specifiek. Ratonesque kan op z'n nieuwste box wel selecteren en op z'n oudere niet. Dat heeft ie in dit topic vermeld. Het is dus niet account specifiek.

Ik heb 1.195.2 ook, op beide ontvangers nu. Maar sorteren lukt bij mij ook nog steeds alleen maar op de nieuwste DIW7022 inderdaad, ​@PeterG. En op een en hetzelfde account.

• Deelnemer
  • December 29, 2025

Bij mij werkt het na 2 jaar ook nog steeds niet. Ontvanger is up to date. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Bij mij werkt het na 2 jaar ook nog steeds niet. Ontvanger is up to date. 

Hier geen enkel probleem.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • December 29, 2025

Na het wissen van cookies en opslag van de Launcher werkt apps sorteren hier weer. Na dik 2½ jaar. ​@Evert-Jan 2 .

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2025

In afgelopen updates zijn er hiervoor oplossingen doorgevoerd. We zien dat het bij de meeste mensen opgelost is nadat je, eenmalig, de gegevens wist van de KPN TV+ launcher app. Dat doe je via

Menu → Instellingen → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen 

Daarna zul je een aantal instellingen opnieuw moeten aanpassen als je dit eerder ook had gedaan. Denk aan welke rijen er zichtbaar zijn op je hoofdscherm, en of je wel of niet live preview zichtbaar hebt in de bovenhoek.

• Deelnemer
  • January 1, 2026

Heb de gegevens gewist. Apps opnieuw aan favorieten toegevoegd maar sorteren werkt nog steeds niet. 

ArnoK
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • January 4, 2026

Menu → Instellingen → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen 

Hèhè, de eerste keer ooit dat het nu wel lukt. Bedankt voor je suggestie!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 8, 2026

Fijn dat het bij jou nu opgelost, is ​@ArnoK.

@Evert-Jan 2, jammer dat te horen. Helaas is het in hele specifieke gevallen nog steeds mogelijk dat het niet werkt. Heeft het team op de lijst staan, dus hopelijk wordt het ook voor die laatste paar gevallen ook nog opgelost. In de tussentijd is dan voor jou de kortste klap, als je de volgorde wilt wijzigen, om alle favorieten te verwijderen. En ze dan in de gewenste volgorde opnieuw toe te voegen.