Skip to main content
Antwoord

Hoe zet ik de haardvuur screensaver uit?

• December 2, 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Haardvuur is plotseling verschenen als screensaver radio en blijft doorgaan ondanks uitschakelen

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Een hele goedemorgen allemaal, 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren. We hebben dit inmiddels hersteld. Willen jullie controleren of het probleem nu verholpen is?

Mocht het nog voorkomen, geef de tv ontvanger dan even een herstart.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 2, 2025

Beste ​@riet2018 welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

• Deelnemer
  • December 2, 2025

Klopt. Er zijn 4 opties. Scherm op zwart werkt niet meer, geeft nu een brandend haardvuur.

Er is kennelijk een wijziging doorgevoerd zonder kennisgeving. 
Ik vind het zeer irritant dat ik beeld moet hebben als alleen de radio aanstaat!

• Auteur
  • Topper
  • December 2, 2025

Dank voor je reactie. Heb inmiddels contact hierover met KPN. Nog geen oplossing maar ze gaan er vandaag mee aan de slag en ik word morgenvroeg teruggebeld. Zal het resultaat hier melden! Hou dus nog ff vol!

• Deelnemer
  • December 2, 2025

Helaas heb ik dit nu ook. Dacht dat het hier aan de instelling lag, lang bezig geweest met zoeken en proberen. Had gelijk hier in de community moeten kijken ! Wacht vol spanning af want, vind dit heel irritant.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 2, 2025

Een hele goedemorgen allemaal, 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren. We hebben dit inmiddels hersteld. Willen jullie controleren of het probleem nu verholpen is?

Mocht het nog voorkomen, geef de tv ontvanger dan even een herstart.

• Deelnemer
  • December 2, 2025

Is hersteld gelukkig.

Bedankt

• Auteur
  • Topper
  • December 2, 2025

Inderdaad het werkt wel eerst herstarten. Hartsikke fijn, bedankt voor het snelle herstel!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 2, 2025

Top! Heel graag gedaan en excuses voor het ongemak (helemaal voor het onnodig lang mee bezig zijn, ​@Joop60)!