Skip to main content
Vraag

Hoe zit het nu met vooruit en achteruit spoelen op de KPN TV+ Box?

• March 31, 2026
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste mensen.

Het word er wat mij betreft niet makkelijker om,te begrijpen wat er nu wel en niet kan met de plusbox.

Vooral het vooruitspoelen en achteruitspoelen.???

Met pijltoets naar beneden lees ik ook ,maar wat het allemaal inhoud???

Terugspoelen opname doet het meer niet als wel.

Alles gedaan zoals ik gelezen heb,namelijk modem van de stroom af en de plusbox van de stroom af.

Waarom deze verbetering met de rare thunbnail,nou ja verbetering,nog steeds vind ik het niks.

Een goed product word zo goed om zeep geholpen,maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik word er in ieder geval niet blij van,en met mij een hoop anderen ook iet.

Op dit moment heel veel 👎👎👎👎👎.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 31, 2026

Hallo ​@Poetje puk 

Er staat een artikel in de Kennisbank dat het je hopelijk duidelijker maakt:

Er staan nog veel meer onderwerpen in de Kennisbank over het gebruik van de TV+ Box

• Auteur
  • Helper
  • April 1, 2026

Heb ik gelezen.

Maar terugspoelen opname gaat moeizaam.

Thumbnail blijft te klein.

Afleidend is vooral dat bij spoelen de laatste reclame in beeld blijft staan,heeel irritant als het een reclame is van een tanden flosser of erger nog maandverband👎👎👎

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 2, 2026

Hi ​@Poetje puk, ik zie dat RBxx al ons kennisbank artikel met je heeft gedeeld, waarin precies uit wordt gelegd hoe het zit met het vooruit en achteruit spoelen 😊

Jammer dat je niet helemaal te spreken bent over het spoelen. Je kunt je mening geven en ervaringen delen onder onze product updates, ik wil je dan ook uitnodigen om dat te doen. Jouw feedback daar, wordt door ons doorgespeeld naar de ontwikkelaars van het tv-menu:  

• Auteur
  • Helper
  • April 2, 2026

Ik denk dat daartoch niets mee gedaan word.

Â