Skip to main content
Beantwoord

Hopelijk wordt het aantal screensavers uitgebreid

• January 4, 2026
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Ik hoop dat KPN de aantal Screensaver nog gaar uitbreiden.

Bijvoorbeeld met Seizoen savers.

Winter, Herfst, Lente en Zomer

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik kan ook meerdere mogelijkheden bedenken inderdaad, er zou bijvoorbeeld ook iets rond EK/WK/F1/Olympische Spelen kunnen zijn als screensaver. Al zal dat met rechten misschien wat lastiger zijn dan een sfeervol paasmoment 🙂

De ontwikkelaars hebben ook gereageerd, ze geven aan dat ze het ook een leuk idee vinden en er over gaan nadenken. Geen toezeggingen dus, maar het idee is bij de juiste mensen.

5 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 4, 2026

Inderdaad een leuk idee. Mijn houtblokjes raakten op… 🤣🤣

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Stephan.z, dat is inderdaad een leuk idee! Ik weet niet of dat op de planning staat, maar we gaan het doorgeven aan de ontwikkelaars. Zij kunnen dan kijken of dat mogelijk is, en als het mogelijk is kijken hoe ze het kunnen doen 😄

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 20, 2026

Of leuk met pasen Paashazen of eirenzoeken

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2026

Ik kan ook meerdere mogelijkheden bedenken inderdaad, er zou bijvoorbeeld ook iets rond EK/WK/F1/Olympische Spelen kunnen zijn als screensaver. Al zal dat met rechten misschien wat lastiger zijn dan een sfeervol paasmoment 🙂

De ontwikkelaars hebben ook gereageerd, ze geven aan dat ze het ook een leuk idee vinden en er over gaan nadenken. Geen toezeggingen dus, maar het idee is bij de juiste mensen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 21, 2026

@Jasper van KPN Top! 👍🏼👍🏼