Skip to main content

Wanneer wordt de mijns inziens vrijwel onbruikbare tegeltjes gids van de smart-TV app vervangen door de horizontal gids zoals deze op de TV+ Box en in de TV+ app beschikbaar is.

 

Huidige tegeltjes gids die mijns inziens zeer onvriendelijk is in het gebruik.

 

Horizontale gids TV+ app die veel gebruiksvriendelijker is.

 

Mee eens! 😀

Idiote gids in smart-tv app. Je ziet ook veel te weinig programma's daardoor. Je kijkt maar steeds 3 programma's vooruit. Toch wat lastig en beperkt voor opnames selecteren.


De wens is bekend, @wjb. En hij komt er ook aan, maar wanneer dat weten we nog niet.


Na nieuwe update echt een waardeloze tv gids op de app    Tm gisteren verticaal  gehad vele malen beter  Waneer of hoe te veranderen  

 


@Werkman, Op een telefoon zou de verticale gids inderdaad beter zijn maar op een tablet prefereer ik de horizontale gids.

Dit topic gaat echter over de gids in de smart-TV app voor WebOS, Tizen en Android TV en die moet mijns inziens echt aangepast worden want die verschrikkelijke tegels maken die gids mijns inziens volstrekt onbruikbaar of anders zo gebruiksonvriendelijkheid dat je alleen daarom al de smart-TV app zo weinig mogelijk gebruikt.


Wordt aan gewerkt.  (en dan doel ik op het startbericht van @wjb )


Wordt aan gewerkt.  (en dan doel ik op het startbericht van @wjb )

@Erwin van KPN, 15 juli klaar? 😉