Skip to main content
Beantwoord

Huidige HDMI kabel werkt beter bij TV+ ontvanger dan meegeleverde HDMI kabel

• July 28, 2025
  • 33 reacties
  • 356 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Humphrey Lapré
Topper

De woonkamer tv is een dure hagelnieuwe neo qled van Samsung en in de slaapkamer een gewone goedkope led van LG van 3 jaar oud ; beide bekabeld aangesloten.

• August 1, 2025

De woonkamer tv is een dure hagelnieuwe neo qled van Samsung en in de slaapkamer een gewone goedkope led van LG van 3 jaar oud ; beide bekabeld aangesloten.

Ik merk op meerdere forums dat juist hele dure nieuwere televisies elke imperfectie laat zien. Toch blijft het vreemd dat dit verplaatsen genoeg was.

Humphrey Lapré
Topper

Ik denk dat je gelijk hebt, dat juist de duurdere toestellen de imperfecties laten zien.

en ik vind het ook opmerkelijk dat het omwisselen van de decoders het probleem heeft opgelost.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Mooi dat je een manier hebt gevonden wat werkt voor jou! Ben je trouwens nog gebeld vanuit ons om te helpen zoeken naar een oplossing? 

En wat betreft de tv-ontvangers die je nu hebt, kan het zijn dat het nog een tijd zo blijft werken. Maar officieel kun je onder een KPN Internet en TV+ contract geen VIP5202 gebruiken en zou deze terug gestuurd moeten worden. Er bestaat dus de kans dat in de toekomst deze wordt uitgeschakeld. 

Edit - Ik lees nu pas de reacties op bladzijde 2. Het lijkt erop dat je met een ouder abonnement in bezit bent gekomen van een TV+ ontvanger. Dan durf ik niet te zeggen wat daarmee gaat gebeuren. Je kunt in ieder geval wel bellen om deze om te ruilen naar een VIP5202. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Humphrey Lapré
Topper

Dag Arjan,

als ik jouw link gebruik kom ik op een algemene pagina voor probleem oplossingen. Maar hoe maak ik een afspraak voor een terugbelafspraak met jou?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 4, 2025

Dag Arjan,

als ik jouw link gebruik kom ik op een algemene pagina voor probleem oplossingen. Maar hoe maak ik een afspraak voor een terugbelafspraak met jou?

Terugbel afspraak staat er toch echt. Ietsje scrollen: 

Contact opnemen

Maak een belafspraak →

Humphrey Lapré
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Dag allemaal.

Tot mijn stomme verbazing werkt het op mijn beide tv,s. Na 1 week intensief bellen met 6 helpdeskmedewerkers, kwamen we er niet uit. Vanmorgen helemaal opnieuw de installaties uitgevoerd. Er toen gebeurde er een wonder: op beide toestellen kraakhelder beeld. Ik wet niet hoe of wat, maar het werkt ! En blijf er nu vanaf.

Nogmaals dank voor al jullie reacties.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D Geen idee wat er nu veranderd is of veroorzaakt heeft dat het wel goed gaat. Hopelijk blijft het wel werken!