Skip to main content
Beantwoord

Hulp bij opzetten VPN om BBC1 en 2 in ander Europees land te kunnen bekijken

• November 14, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

Ik wil graag vanaf een ander Europees land KPN TV+ kijken in het bijzonder BBC ONE en BBC TWO. Volgens KPN servicedesk zou ik dan (voor deze twee zeners) een VPN-tunnel moeten opzetten om op afstand in te loggen op mijn thuisnetwerk en vanaf daar BBC te bekijken. Ik heb een Experia V10 box maar heb geen idee of en hoe ik daar VPN moet installeren en heb ook gelezen dat het problemen geeft op de Experia 12? Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door PeterG

Het kan alleen met een Fritzbox modem. De kpn modems ondersteunen het niet. 

Helaas is onze super deskundige op dit gebied niet meer actief. Zijn dochter keek kpn tv in Zuid-Afrika. 

Het kan ook anders. 

Bijvoorbeeld NLziet heeft BBC 1, 2, 3 en 4 in het extra pakket. Deze dienst kan gewoon in de hele EU gebruikt. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Het kan alleen met een Fritzbox modem. De kpn modems ondersteunen het niet. 

Helaas is onze super deskundige op dit gebied niet meer actief. Zijn dochter keek kpn tv in Zuid-Afrika. 

Het kan ook anders. 

Bijvoorbeeld NLziet heeft BBC 1, 2, 3 en 4 in het extra pakket. Deze dienst kan gewoon in de hele EU gebruikt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Hi PeterG 

Jammer, dat de KPN-Service desk dat niet weet. Maar super bedankt voor je antwoord! En ik weet niet, wie de super-deskundige is/was , maar ik mis hem/haar nu al