Skip to main content

Deze televisie heb ik vorige week via BOL.COM gekocht. Ik heb alles volgens de omschrijving op KPN.COM/AB geprobeerd maar het lukt niet om met de codes volgens de lijst (239, 328, 479, 551, 561, 603) te koppelen. Ik weet zeker dat ik de handelingen juist uitvoer. Want het lukt me wel op een oude Sharp televisie van 10 jaar en het lukt me ook om een universele afstandsbediening te programmeren. Weliswaar door het IR signaal van de originele AB in te stralen in de vervangende AB.

Wie heeft nog een tip om te zorgen dat ik met  één AB (die van KPN) zowel de televisie als het KPN kastje kan bedienen.

Groet Chris Bongaerts

ik moest even aan jomanda denken toen ik dit las, ​@Chris Bongaerts  ;-)

We hebben een uitgebreid kennisbank artikel over het koppelen van de AB's.   Jij hebt TV+ neem ik aan?  Heb je de stappen zoals hieronder uitgelegd, allemaal doorlopen?

Ik mention ​@PeterG altijd even in dit soort topics want hij weet er het meest vanaf. 

Tja…. druk bron toets + OK tegelijk samen in voor enkele seconden.

Daar rustig de code invoeren. Niet op Max Verstappen snelheid.

Hyundai staat niet in mijn lijst ‘lastige’ merken. Het zou dus moeten werken met één van de codes. Niet alle codes werken per type, vandaar meerdere codes.

Reageer