Skip to main content

Goedendag,

We hebben omdat we KPN abonnee zijn van Pathe vouchers gehad, volgens mij vorige maand. Deze mail ben ik helaas kwijt. Ik had deze vouchers willen gebruiker. Wie kan mij helpen hiermee of is er iemand die deze vouchers nier gebruikt. Volgens mij waren het 4 vouchers in die actie.

Ik hoor graag van u

Hallo @Ziggo 1 ,

In september had je een actie dat je vijf films kon zien via jouw TV-ontvanger. Maar dat kon alleen in de maand september. Nu dus niet meer. 

Hier stond de actie beschreven: 

Vijf TV films cadeau

Het is september, tijd om weer aan het werk of terug naar school te gaan. Plof daarna 's avonds of in het weekend lekker op de bank met een filmpje om te ontspannen. In september krijg je vijf films van ons cadeau, waar je de hele maand van kunt genieten:

• Everything Everywhere all at once
  • Far from Heaven
  • Half Nelson
  • The Dissident
  • De beste verjaardag ooit

Op de tv ontvangers ga je naar het onderdeel Films en kies je de categorie ‘Kadootje voor jou’.

In juli 2024 had je ook zo’n actie: 

Hi @Ziggo 1, Ik weet dat we een persoonlijke Pathé thuis voucher actie hebben gehad, maar de laatste actie die ik kan terugvinden was in mei dit jaar. Deze actie en mogelijkheid om te verzilveren is eind mei afgelopen.

Verder kan je gebruik maken van de KPN Voor Jou extraatjes, die @Noordzee hierboven noemt. Elke maand hebben we weer iets nieuws!

Reageer