Skip to main content

ik ben op zoek naar een haakse aansluiting van de voeding voor de tv ontvanger kastje HMB2260 hoe kom ik daar aan

Zoek op :

Laagspannings-connector Stekker, haaks 5.5 mm 2.1 mm

Over de maatvoering :
 

 


Eh. Dan kom je toch op zo iets terecht 😉. 


ik had deze gekocht maar die past niet

Haakse DC connector - 2.1 x 5.5 - verloop stekker 90 graden

 


Het is ook de vraag of die er is in de maat die jij moet hebben. @witaenfemi 
Is er niet een hobbyzaak in je buurt waar ze allemaal stekkertjes verkopen?
De mediamarkt heeft ook wel stekkertjes.

Neem dan de voeding mee dan kun je gelijk passen.


Bij de haakse stekker van de foto zie ik de juiste maten of althans de door mij proefondervindelijk vastgestelde maten :/
Ik schrijf al vele jaren over dit onderwerp, om er achter te komen wat de standaard is van kpn, maar tot zo ver tevergeefs. Maar zws weten ze het zelf niet, het wordt als geheel ( apparaat + voeding ) ingekocht, als er een voeding vervangen moet worden dan zal men toch moeten weten wat de juiste maat is.

Over het dingetje wat je gekocht hebt, past die aan2 kanten niet ? Het zou ook nog zo maar kunnen dat je een verkeerde maat hebt gekregen, verkeerd in magazijn cq verpakking.
Met een schuifmaat en boren setje is dat uit te zoeken.


Ik koop de hele set connectoren bij ali, kost minder dan 5,- inclusief verzendkosten

B.v. voor haakse connectoren 2,73€ + 1,07€ verzendkosten

 


En dan de rest wegkieperen, joepie !

Maar, ik heb dit soort setjes liggen die zijn meegeleverd bij een universele adapter(voeding), en daar grasduin ik dan in als ik zoiets wil doen als de vraagsteller wil.


https://www.onlinekabelshop.nl.

 


En zo zijn er nog veeeel meer, maar eerst moet je weten wat je zoekt, de juiste maten dus.

@ vraagsteller, is een stukje uit de kast zagen een optie ?  :-)


ik heb de  set connectoren bestelt

ik hoop dat het zo beter gaat met de maten

dankje alle

 


Het zijn verloopjes (zie ik nu), van een maat naar diverse maten, dus als die basismaat niet klopt, ( die maat had je al besteld ) dan heb je er niets aan.

Wil je iets vertellen over het probleem(pje) wat je wil oplossen ?


Het probleem is dat mijn voeding nu recht is en mijn kpn tv kastje niet verder naar achter gaat 

dus de kpn kastje staat te ver naar voren hij moet naar achteren maar staat tegen de muur aan anders valt het kastje van de tv afÂ