Skip to main content

Goed morgen,

Ik krijg bericht van KPN dat ik 1 tv ontvanger heb teruggestuurd en 1 TV ontvanger nog niet heb teruggestuurd.

Dit is niet correct.

Ik heb 2 TV ontvangers compleet met alle bijbehorende dingen teruggestuurd via POST NL.

Track en Trace nr. ****** geeft aan dat deze op 17 januari om 03:00 uur bij jullie zijn afgeleverd.

Verneem graag waarom ik dit bericht gekregen heb.

 

Met vriendelijke groet

Cor Smith

***@me.com
 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Corantos 
Werk even volledig je profiel bij met je gegevens, dan kan een medewerker dit beoordelen en indien nodig corrigeren voor je. Zet tevens even bij Persoonlijke opmerkingen (Privé) in je profiel je PostNL trace nummer.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @SaltyBart 

Profiel is bijgewerkt

 


Nieuwsgierig: staat er een gewicht op een ontvangstbevestiging die je krijgt bij bijvoorbeeld PostNL?


Nieuwsgierig: staat er een gewicht op een ontvangstbevestiging die je krijgt bij bijvoorbeeld PostNL?

Ja, vandaar dat ik zei “beoordelen”.

Het is heel simpel aan het gewicht te zien.

Het zou ongeveer 620 gram moeten als je er 1 retour stuurt, dus met twee moet het wat meer wegen uiteraard.

 


Hoi @SaltyBart 

Op de verzendbevestiging staat geen afmeting en gewicht vermeld.

Bij Post NL zie icm bij de track and trace dat het een pakket is van 28 x 12 x 49 cm met een gewicht van 2,1 kg


Vul je forumprofiel aan met je naam,adres en je klantnummer dan ziet een moderator wie jebent zodra je topic aan de beurt en gezien de track en trace een gewicht aangeeft van 2,1 kg kan het niet anders zo zijn dat er 2 tv ontvangers in het pakket zaten 

 


Hoi @SaltyBart 

Op de verzendbevestiging staat geen afmeting en gewicht vermeld.

Bij Post NL zie icm bij de track and trace dat het een pakket is van 28 x 12 x 49 cm met een gewicht van 2,1 kg

Het zal wel goed komen!


Allen bedankt voor de tips 👍🏻, ga het afwachten.


Hallo @Corantos, ik heb hier in de administratie aangegeven dat de beide tv-ontvangers retour zijn gestuurd. Mocht je hier nog communicatie over ontvangen, kun je dat verder negeren. 


Hallo @Jeroen van KPN 

Bedankt voor je reactie