Skip to main content

Er is nog steeds geen geluid sinds Augustus vorige jaar! Jullie monteur heeft bij mij gekomen om alles te installeren en er was geluid voor maar 1 dag! Ik heb alles geprobeerd maar niets lukte! Wat kan ik doen! Want ik ben al 6 maanden met KPN! 

Hi @Shamidah, welkom hier. 

Wat naar dit, je hebt dus al zoveel maanden geen geluid?

Gaat dit om de televisieontvanger? Zo ja, mag ik weten welke ontvanger je hebt en hoe deze is aangesloten op je televisie? Gebruik je ook een extern geluidssysteem? Zoals een soundbar of receiver/versterker? 

Ik hoor graag van je. 


@Alex van KPN gisteren heeft een van jullie medewerker mij teruggebeld en zij heeft het geregeld! Ik heb weer geluid! Jeeejj 🥳

 


@Alex van KPN gisteren heeft een van jullie medewerker mij teruggebeld en zij heeft het geregeld! Ik heb weer geluid! Jeeejj 🥳

Erg fijn dat het goed werkt. Zouden wij hier ook mogen weten wat er aan de hand was? 


Bij mij werkte alles perfect (heb pas een week kpn) Eergisteren werkte op de tv beneden en de tv boven het geluid niet meer, toen opeens alleen sommige zenders daarna alle zenders maar niet de opgenomen films en series.

 

Ik had op het knopje google assistent gedrukt dat zorgt ervoor dat het de setting niet gebruiken aanzet, vervolgens loopt het geluid via google alleen staat het geluid uit.

 

Als je op het knopje drukt zie je heel even de geluidsbalk en een geluidteken met een kruisje er doorheen, als je nu commando geluid 50% geeft dan werkt opeens overal het geluid weer,