Skip to main content

Ik wordt hier zo moe van iedere dag hetzelfde probleem.  Het is al een half jaar zo alleen ben t nu zat.  Wat kan ik hier aan doen.  Iedere keer weer stekker er opnieuw indoen.  Wifi opnieuw opstarten.  Werkt wel gewoon op netflix app maar kpntv geeft iedere keer problemen. Er zijn er vast meer die dit hebben.  Hoe is dit opgelost?

Hi @Yvi, wat irritant dat je al een half jaar last hebt van deze foutmelding ☹️

Het gaat hierbij om de KPN TV app op je smart tv? Bij andere klanten werkt die app prima, het lijkt hier dus niet om een algemeen probleem te gaan. 

Zou je de app eens helemaal van je tv willen verwijderen  en de tv daarna willen herstarten? Als die dan weer herstart is, de app opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurt?

Mocht dat geen verschil maken, zou je dan iets meer willen vertellen over wat er precies gebeurt? 

  • Wanneer krijg je deze foutmelding? Is dat bij ‘live’ tv kijken of als je iets anders kijkt en zo ja, wat dan?
  • Wat voor merk en type tv heb je precies?
  • Kan je als je deze foutmelding krijgt, nog wel het menu en de gids en dergelijke bekijken?

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer